کد خبر 249651
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲

کسب بالاترین مدرک جهانی رشته اتومبیلرانی توسط نمایندگان ایران

کسب بالاترین مدرک جهانی رشته اتومبیلرانی توسط نمایندگان ایران

نمایندگان ایران برای اولین بار توانستند بالاترین مدرک جهانی رشته اتومبیلرانی را برای کشورمان بدست آوردند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مازیار ناظمی در دیدار با حسین نبوی و شروین پوشین، استوارت بین المللی (داوران و ناظران بین‌المللی) رشته اتومبیلرانی، اظهار داشت: سال گذشته با بررسی و مشورت‌هایی که صورت دادیم حسین نبوی و شروین پوشین از مجموعه فدراسیون به فدراسیون جهانی اتومبیلرانی برای طی دوره آنلاین استوارت معرفی شدند. خوشبختانه با دانش و زحمت زیاد، هر ۲ نفر توانستند با نمرات عالی دوره را بگذرانند و درجه بین المللی استوارت را برای اولین بار در تاریخ این رشته بدست بیاورند.

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی ایران ادامه داد: این بالاترین مدرک جهانی در رشته اتومبیلرانی ایران است که تاکنون بدست آمده است و امیدوارم بتوانیم با شناسایی و معرفی بیشتر افراد شایسته و توانمند فرصت‌های بزرگتری را برای ایران در مسابقات جهانی و بین المللی بدست بیاوریم.

وی از موفقیت فرشاد اباذری در آکادمی فدراسیون جهانی موتورسواری نیز یاد کرد و گفت: او هم با معرفی فدراسیون در دوره مالزی شرکت کرد و خوشبختانه با پشتکار و تلاش فراوان توانست با بهترین امتیاز دوره بین المللی فدراسیون جهانی را طی کند.

ناظمی خاطرنشان کرد: برای موفقیت‌های مربیان و ورزشکاران ایرانی در مجامع جهانی از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و بطور حتم از دانش و جایگاه علمی و بین المللی آنها در آموزش و ارتقا سطح مربیان و ورزشکاران داخل ایران بهره‌مند خواهیم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha