کد خبر 250350
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید به «حیات» پاسخ داد؛

وام ازدواج ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

وام ازدواج ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران مبلغ و نحوه دریافت وام ازدواج ایثارگران در سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد.

میثم اروز، مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با حیات گفت: وام ازدواج براساس جزء یک بند ث تبصره ۱۳ قانون بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ شد.

مبلغ وام ازدواج ایثارگران در سال ۱۴۰۳

وی با اشاره به مبلغ وام ازدواج در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: وام قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌ها مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره‌ بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم‌ها و آقایان به ترتیب کمتر از ۲۳ و ۲۵ سال سن داشته باشند مبلغ وام آن‌ها ۳۵۰ میلیون تومان است.

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: وام ازدواج ایثارگران براساس ماده ۵۰ قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران نسبت به عموم مردم دو برابر محاسبه می شود. بنابراین اگر خانم ها و آقایان به ترتیب کمتر از ۲۳ و ۲۵ سال سن داشته باشند مبلغ وام ازدواج آنها ۷۰۰ میلیون تومان خواهد بود و اگر خانم ها و آقایان به ترتیب بیشتر از ۲۳ و ۲۵ سال سن داشته باشند مبلغ وام ازدواج آنها ۶۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

درخواست وام ازدواج ایثارگران اینترنتی است

وی در مورد نحوه پرداخت وام ازدواج ایثارگران در سال ۱۴۰۳ به «حیات» گفت: زوجین ابتدا می بایست به سامانه بانک مرکزی مراجعه و درخواست وام خود را ثبت کنند.

وام ازدواج ایثارگران در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

اروز صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: بانک مرکزی استعلام وضعیت ایثارگری را به صورت وب سرویسی از بنیاد شهید و امور ایثارگران اخذ می‌کند. بنابراین ایثارگران لازم نیست به صورت حضوری به بنیاد شهید مراجعه کنند.

وام ازدواج ایثارگران به چه کسانی پرداخت می شود؟

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه کسانی مشمول وام ازدواج ایثارگری هستند؟ گفت: خانواده های شاهد، جانبازان، آزادگان و فرزندان آنها برای یک نوبت به میزان دو برابر وام ازدواج دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha