کد خبر 249650
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰

بازیگر ایرانی در برنامه زنده تلویزیونی تونس مطرح شد؛

از همکارانم که فقط فقر و ضعف ایران را نمایش می‌دهند گله دارم 

از همکارانم که فقط فقر و ضعف ایران را نمایش می‌دهند گله دارم 

 بازیگر نقش ندیمه زلیخا در سریال یوسف پیامبر(ع) گفت: همه جای جهان همه گونه سطح زندگی وجود دارد، اما متاسف و ناراحت هستم و از برخی همکارانم گله دارم وقتی فیلمی را به کشورهای آمریکایی و اروپایی می‌برند فقط فقر و فلاکت و ضعف ما ایرانی‌ها را نشان می‌دهند.

به گزارش گروه فرهنگی حیات، مهوش صبرکن بازیگر نقش «کالی ماما» در سریال یوسف پیامبر( کارگردانی مرحوم فرج‌الله سلحشور) در برنامه زنده تلویزیونی شبکه قرطاج تونس در پاسخ به این سوال مجری که تصویری و تبلیغاتی که از ایران در رسانه‌های غربی از زن و جایگاه اجتماعی در جامعه وجود دارد با آنچه که ما احساس می‌کنیم تناقض وجود دارد؛ گفت: به عنوان یک بازیگر چیزی که من را اذیت کند ندیدم.

 مهوش صبر کن در نقش کالی ماما ندیمه زلیخا در سریال یوسف پیامبر

بازیگر نقش کالی ماما (ندیمه زلیخا ) در سریال یوسف پیامبر(ع) گفت: نقش‌هایم را به دلخواه خودم انتخاب می‌کنم، هر شخصی در هر مملکتی در یک چارچوب قانونی زندگی می‌کند، اگر برای رسانه ملی کشورم می‌خواهم بازی کنم باید قوانین آن را قبول کنم.

از همکارانم که فقط فقر ایران را نمایش می‌دهند گله دارم

صبر کن با اشاره بازتاب برخی آثار سینمایی ایران در سینمای جهان، گفت: مسایل سیاسی در تمامی دولت‌ها وجود دارد، شاهدید که برای یک کار کوچک در فرانسه چه می‌کنند و دولت چگونه مقابله می‌کند. اما هیچ وقت این مسائل بزرگ نمی‌شود؛ اما نمی‌دانم چرا مشکل و چیزهای کوچک در جامعه ایران را بزرگ‌نمایی می‌کنند؟ به عنوان یک بازیگر خیلی ناراحتم و گله دارم از همکاران خودم که وقتی فیلمی را به کشورهای آمریکایی و اروپایی می‌برند فقط فقر و فلاکت را نشان می‌دهند در حالی که همه کشورها بی‌خانمان دارند.

وی تصریح کرد: زندگی واقعی بیشتر ایرانی‌ها زندگی بسیار قشنگ و مرفه است و همه جا همه گونه زندگی در سطوح مختلف پایین، متوسط و بالا وجود دارد، اما متاسف و ناراحت هستم که برخی فقط ضعف ما ایرانی‌ها را نشان می‌دهند.

این برنامه با یکی از مشهورترین مجریان تلویزیونی این کشور و با حضور محمود پاک نیت بازیگر نقش حضرت یعقوب (ع) و مهوش صبرکن بازیگر نقش کالی ماما ندیمه زلیخا در سریال یوسف (ع)، احسان یاسین خواننده، سید علی فیاضی قاری قرآن نوجوان از اصفهان و نیز هادی آجیلی رایزن فرهنگی کشورمان در تونس برگزار شد.

 از راست به چپ؛ احسان یاسین خواننده، مهوش صبر کن و محمود پاک‌نیت و (همسرش)

وی در پاسخ به این سوال مجری که تصویری و تبلیغاتی که از ایران در رسانه‌های غربی از زن و جایگاه اجتماعی در جامعه وجود دارد با آنچه که ما احساس می‌کنیم تناقض وجود دارد؛ گفت: به عنوان یک بازیگر چیزی که من را اذیت کند ندیدم.

در این برنامه قاری نوجوان به طور زنده قرآن کریم تلاوت و احسان یاسین دو قطعه موسیقی اجرا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha