کد خبر 249568
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱

رئیسی در حاشیه افتتاح پروژه سد و نیروگاه «اومااویا»؛

ایران آمادگی دارد در پیشرفت کشور سریلانکا شریک شود

ایران آمادگی دارد در پیشرفت کشور سریلانکا شریک شود

رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در پیشرفت کشور سریلانکا شریک شود و همه تجربیات خویش را که نتیجه ۴۵ سال مجاهدت مردان و زنان ایرانی است با شما به اشتراک بگذارد.

به گزارش گروه سیاسی حیات، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مراسم افتتاح پروژه چندمنظوره سد و نیروگاه «اومااویا» را که شاهکار مهندسان ایرانی در دل سریلانکاست،گفت: دشمن نمی‌خواست ما پیشرفت کنیم اما ملت ما اراده کرد که پیشرفت کنیم.خواست و اراده ملت بزرگ ایران تحقق پیدا کرد و دشمن ناکام ماند. 

وی خطاب به رئیس جمهور سریلانکا افزود: جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت کشور سریلانکا شریک شود و همه تجربیات خویش را که نتیجه ۴۵ سال مجاهدت مردان و زنان ایرانی است با شما به اشتراک بگذارد.

رئیس جمهور در ادامه یادآور شد: ما آمادگی داریم در پروژه‌های بزرگ سریلانکا با صدور خدمات فنی و مهندسی ایران در پیشرفت کشور سریلانکا شرکت کنیم.

رئیسی همچنین گفت: با کشورهای آسیایی و کشورهای همسایه و کشورهای مستقل بنای توسعه مناسبات داریم و ارتباط ایران و سریلانکا از جمله ارتباط با کشورهای آسیایی  همسو و مستقلی است که می‌تواند آینده درخشانی را برای دو کشور و دو ملت رقم بزند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha