کد خبر 249427
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

بیانیه فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس؛

«سپاه پاسداران» ستون و تکیه گاه محکم خیمه نظام جمهوری اسلامی ایران

«سپاه پاسداران» ستون و تکیه گاه محکم خیمه نظام جمهوری اسلامی ایران

فراکسیون دفاع و اقتدار ملی ضمن گرامیداشت یاد تمامی شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «سپاه» را ستون و تکیه گاه محکم خیمه نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش گروه سیاسی حیات، فراکسیون دفاع و اقتدار ملی مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ضمن گرامی داشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: بی شک تاسیس رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و آن هم در روزهای آغازین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خود باعث ایجاد یکی از ستونها و تکیه گاههای محکم خیمه نظام نوپای جمهوری اسلامی بود و ما خود را ملزم به حمایت همه جانبه از این عزیزان و نیز جانبازان آزادگان و ایثارگران این نیرو و مجموعه ی نیروهای مسلح می دانیم.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی


مولای مومنان علی (ع) در نهج البلاغه به سربازان و لشکریان خویش چنین فرمود: شما یاوران حق و برادران ،دینی و سپرهای روز جنگ هستید.

و این سطر از جملات گهربار آن امام عزیز امروز می تواند مرامنامه خلاصه شده و دکترین دفاعی و نظامی ایران سربلند و صد البته تحت فرماندهی رهبر عزیزمان باشد.

بی شک تاسیس رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و آن هم در روزهای آغازین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خود باعث ایجاد یکی از ستونها و تکیه گاههای محکم خیمه نظام نوپای جمهوری اسلامی بود.

از همان روزها تا هم اینک که دشمنان قسم خورده انقلاب کمر به تجزیه و پاره پاره کردن جغرافیای طبیعی و فرهنگی اجتماعی ایران عزیز گرفته اند حضور سپاه قدرتمند و نیروهای چند گانه اش در ابعاد، نظامی فرهنگی و سیاسی موجبات تقویت غرور ملی را آنچنان در میان مردم وفادار این سرزمین کهن فراهم کرده است که وحدت مثال زدنی این ملت را هیچ دشمنی نمی تواند برهم بزند پاسخهای با صلابت نیروهای این نهاد مقدس به تجاوزهای مکرر صهیونیست ها و اربابان شان بیانگر عزت و عظمت ایران اسلامی است.

حمله به مراکز نظامی رژیم اشغالگر قدس طی روزهای گذشته و حیرت جهانیان از این اقتدار ریشه در اندیشه و اعتقاد فرزندان سپاه داشته و دارد.

مانیز در فراکسیون دفاع و اقتدار ملی ضمن گرامی داشت یاد تمامی شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خود را ملزم به حمایت همه جانبه از این عزیزان و نیز جانبازان آزادگان و ایثارگران این نیرو و مجموعه ی نیروهای مسلح دانسته و سالروز تاسیس ایـــن نهاد مقدس را به یکایک ،فرماندهان ،پرسنل نیروهای وظیفه و خانواده های گرامی ایشان تبریک عرض می کنیم.


مجتبی ذوالنوری

رئیس فراکسیون دفاع و اقتدار ملی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha