کد خبر 249262
۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶

فوتسال قهرمانی آسیا؛

اولین شگفتی مسابقات؛ ژاپن حذف شد

اولین شگفتی مسابقات؛ ژاپن حذف شد

تیم ملی فوتسال ژاپن که عنوان قهرمانی دوره قبل را در اختیار داشت و یکی از رقیبان اصلی تیم ملی فوتسال ایران در این دوره بود، از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا بازماند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا در گروه C امروز دوشنبه در ساعت ۱۴:۳۰ با برگزاری ۲ دیدار به پایان رسید و تیم‌های قرقیزستان و تاجیکستان راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و ژاپن و کره جنوبی از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

در یکی از این دیدارها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که بازی در پایان با تساوی یک به یک تمام شد. به دنبال این تساوی ژاپن ۴ امتیازی شد و امتیازات تاجیکستان به ۵ رسید.

در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۵ بر ۵ به پایان رسید تا قرقیزستان ۵ امتیازی شود و کره جنوبی با یک امتیاز در انتهای جدول بماند.

به این ترتیب در گروه C تاجیکستان با ۵ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و قرقیزستان با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم جواز حضور در دور بعد را کسب کردند.

ژاپن که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است در این گروه ۴ امتیازی شد تا در رده سوم قرار بگیرد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی باز بماند و یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

در ادامه این رقابت‌ها و از ساعت ۱۷:۳۰ هم ۲ دیدار در گروه D برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال ایران به مصاف کویت می‌رود و افغانستان با بحرین دیدار خواهد کرد.

اولین شگفتی مسابقات؛ ژاپن حذف شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha