کد خبر 248416
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۲

در گفتگو با «حیات» تشریح شد؛

از اجاره نجومی تا مذاکره برای خرید کارخانه استارتاپ سازی

از اجاره نجومی تا مذاکره برای خرید کارخانه استارتاپ سازی

مدیر کارخانه نوآوری آزادی با بیان اینکه مهلت فعالیت در کارخانه نوآوری آزادی تا پایان امسال تمدید شده است، گفت: امسال مالک این کارخانه رقم اجاره را بسیار بالا برده که موجب ایجاد چالش برای استارتاپ ها و شتابدهنده های مستقر در آن شده است.

مهدی عظیمیان، مدیر کارخانه نوآوری آزادی در گفتگو با حیات گفت: مهلت فعالیت مهم ترین کارخانه نوآوری اکوسیستم استارتاپی ایران با شرایط جدید تا پایان امسال تمدید شده است.

خرید بهترین گزینه برای ادامه حیات کارخانه نوآوری است

مدیر کارخانه نوآوری آزادی در مورد مبلغ اجاره بهای این کارخانه گفت: طبق قرارداد امسال این کارخانه نوآوری، اجاره آن ماهانه ۲ و نیم میلیارد تومان است که عدد قابل توجهی است و پرداخت آن از سوی استارتاپ ها و شرکت ها به سختی صورت می گیرد.

به گفته عظیمیان، از این به بعد تلاش برای خرید کارخانه نوآوری از مالک صورت خواهد گرفت تا مشکلات فعلی برای همیشه حل شود.

تنها راه حل برای ادامه حیات کارخانه نوآوری

مدیر کارخانه نوآوری آزادی با بیان اینکه مبلغ اجاره امسال این کارخانه نسبت به سال های گذشته، افزایش قابل توجهی داشته است، گفت: اجاره بهای امسال موجب چالش استارتاپ ها و شرکت های مستقر در کارخانه برای پرداخت اجاره شده است.

عظیمیان ادامه داد: تمام تلاش بر این است که هم به منافع مالک و هم به مستاجران کارخانه لطمه بزرگی وارد نشود. با این وجود در حال حاضر و با رقم اجاره بهای فعلی هم مالک ناراضی است و هم مستاجران؛ اما غیر از این راه، راه حل دیگری وجود ندارد که حیات کارخانه به صورت موقت ادامه پیدا کند. امیدواریم بتوانیم سناریوی خرید را دنبال کنیم و این موضوع برای همیشه حل شود ولی تا پایان امسال امکان حضور مجموعه ها در کارخانه حتمی و قطعی است.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha