کد خبر 248251
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰

در گفتگو با «حیات» مطرح شد:

اقدام اخیر سپاه پاسدارن در پاسخ به رژیم صهیونیستی باعث غرور ملی و افتخارم است

اقدام اخیر سپاه پاسدارن در پاسخ به رژیم صهیونیستی باعث غرور ملی و افتخارم است

کارگردان سینما گفت: اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی برای منِ هنرمند و منِ ایرانی بسیار خوشایند بود و باعث غرور ملی و افتخارم است.

امیرحسین عسگری کارگردان فیلم سینمایی «آسمان غرب» که در جشنواره چهل و دوم برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی در بخش جلوه گاه شرق شد، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی  حیات، درباره اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی گفت: همه ما ایرانی ها از جنگیدن پرهیز می کنیم؛ اما از دفاع کردن هراسی نداریم. هیچ ایرانی در هیچ نقطه ای از کره زمین پیدا نمی کنیم که اعتقاد به خاک و وطن دارد و غیرت ایرانی در وجودش داشته باشد و آرزوی جنگیدن داشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد: باید اشاره کنم که هر ایرانی که غیرت به خاک وطنش داشته باشد، اگر از او بپرسید که اگر کسی به خاک و قهرمانان کشورت تعدی کند، هرگز سکوت را تجویز نمی کند؛ بنابراین این اتفاق اخیر را می توان به شکستن شاخ غول بادکنکی تعبیر کرد؛ غول بادکنکی که در خاورمیانه عرض اندام می کرد و قلدرمآبانه رفتار می کرد؛ این اتفاق برای منِ هنرمند و منِ ایرانی بسیار خوشایند بود و باعث غرور ملی و افتخارم است.

کارگردان سینما اظهار کرد: یکی از رسالتهای هنرمند این است که در دنیا کاری کند تا زیست انسانها رو به بهبود برود و همه ما تاسف می خوردیم زمانی که می بینیم کودک کشی از جانب یک رژیم غاصب اتفاق می افتد و انبوهی از کودکان و پدران و مادران شهید و مجروح را می بینیم. تمدن و دنیا این را نمی خواهد؛ بلکه دنیا انسانهایی متمدن را می خواهد که در صلح و آرامش و کمک؛ انسانیت را مدنظر داشته باشند. مطمئنم هیچ هنرمندی در ایران پیدا نمی شود که از کودک کشی لذت ببرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha