کد خبر 285239
۶ دی ۱۴۰۴ - ۱۱:۴۴

بازدیدهای میدانی، کلید ارتقاء خدمات شهری و رضایتمندی شهروندان

بازدیدهای میدانی، کلید ارتقاء خدمات شهری و رضایتمندی شهروندان

شهردار منطقه۹ در حاشیه پیمایش میدانی ۴ساعته که صبح پنج‌شنبه انجام شد،گفت: بازدیدهای میدانی مستمر، بهترین راه برای نظارت مستقیم بر عملکرد خدمات شهری و شناسایی نقاط قوت و ضعف است تا بتوانیم نگهداشت شهر را در بالاترین سطح کیفیت ارائه دهیم.

به گزارش حیات به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ محسن دودانگه، در راستای رویکرد مدیریت شهری مبنی بر حضور میدانی و نظارت مستقیم بر امور نگهداشت شهر، بازدید چهار ساعته از نقاط مختلف منطقه۹ انجام داد.

این بازدید که روز پنج‌شنبه با همراهی مدیران شهری انجام شد، بر رصد وضعیت خدمات شهری و مواردی از جمله؛ نظافت معابر، فضای سبز، زیباسازی و روشنایی معابر و سایر امور نگهداشت شهر متمرکز بود.

در این پیمایش میدانی، شهردار منطقه۹ از زیرگذر و پروژه بزرگراه یادگار امام (ره) بازدید و بر تسریع در عملیات اجرایی این کلان‌پروژه تأکید کرد تا دسترسی‌های محلی بهبود یابد و ترافیک روان‌تر شود.

همچنین، پارک آزادی مورد بررسی قرار گرفت و بر ارتقاء کیفیت فضای سبز و امکانات رفاهی تاکید شد.

خیابان‌های شهیدان، هرمزان، برادران فلاح و خیابان اجتماعی نیز از دیگر نقاطی بودند که در این بازدید رصد شدند.

دودانگه با تأکید بر اهمیت پاکیزگی و ساماندهی معابر، از عوامل خدمات شهری خواست تا با افزایش گشت‌های نظارتی مستمر، کم و کاستی ها را برطرف کنند.

شهردار منطقه۹ در ادامه اظهار داشت: ما متعهد هستیم که با حضور مستقیم در محلات، صدای شهروندان را بشنویم و خدمات شهری را بر اساس نیازهای واقعی آنها ارتقا دهیم. این بازدیدها نه تنها به شناسایی سریع مشکلات کمک می‌کند، بلکه انگیزه‌ای برای همکاران در اجرای بهتر وظایف است.

گفتنی است این اقدام در ادامه سلسله بازدیدهای میدانی شهردار منطقه۹ قرار دارد که با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و توسعه پایدار شهری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha