کد خبر 297780
۵ تیر ۱۴۰۵ - ۱۵:۰۵

ادارات خوزستان فردا شنبه با تاخیر بازگشایی می‌شوند

ادارات خوزستان فردا شنبه با تاخیر بازگشایی می‌شوند

با دستور استاندار خوزستان، ادارات استان روز شنبه با تاخیر و از ساعت ۹:۳۰ فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش حیات به نقل از استانداری خوزستان، در پی برگزاری مسابقه تیم ملی ایران در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ که فردا، شنبه ۶ تیر، ساعت ۶:۳۰ صبح مقابل تیم ملی فوتبال مصر برگزار می‌شود، با دستور استاندار خوزستان، ادارات استان فردا از ساعت ۹:۳۰ فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، اورژانس، آتش‌نشانی و سایر مراکز نوبت‌کاری، امدادی و خدمات ضروری از این تصمیم مستثنی هستند.

به گزارش حیات، ساعت آغاز به کار ادارات در حالت عادی، هفت صبح است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام//

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha