کد خبر 255133
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷

ناصر ابراهیمی در گفتگو با «حیات»:

فارغ از نتایج این هفته، پرسپولیس شایسته قهرمانی است

فارغ از نتایج این هفته، پرسپولیس شایسته قهرمانی است

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است تیمی شایسته‌تر از این تیم برای قهرمانی وجود ندارد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: پیش بینی می‌شد بازی سختی باشد و همین اتفاق هم در زمین افتاد و شاهدش بودیم که پرسپولیس برای این برد چقدر به دردسر افتاد ولی میل به پیروزی و انگیزه برای حفظ صدر جدول باعث شد با وجود سختی بتوانند به بازی برگردند و پیروز شوند. 

وی افزود: واقعاً حیف بود بعد از آن بازی درخشان در نیمه دوم استقلال خوزستان این تیم صدر را دوباره تحویل دهد. زحمات زیادی کشیده شد تا این تیم شانس اصلی قهرمانی لیگ شود و شایسته‌اش هم بود و بچه‌ها مزد زحماتشان را گرفتند و در بازی بعدی هم هر نتیجه‌ای رقم بخورد به نظرم شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی پرسپولیس خواهد بود. 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد احتمال قهرمانی دو تیم در هفته پایانی یادآور شد: از چند جهت می‌گویم شانس پرسپولیس بیشتر است. اول بحث جدول و امتیاز است که پرسپولیس دست بالاتر را دارد. تیم کافی است بازی خودش را ببرد و بدون توجه به نتیجه بازی استقلال جام را بالای سر ببرد. مورد بعدی حضور در ورزشگاه آزادی و امتیاز میزبانی و تماشاگر است. این کمک زیادی به برتری پرسپولیس می‌کند و در سمت مقابل استقلال چنین پوئنی در اختیارش نیست. مسأله پایانی هم انگیزه تیم حریف است. مس رفسنجان انگیزه چندانی برای این بازی ندارد چرا که نتیجه‌اش فرق چندانی برای آنها نخواهد داشت ولی پیکان خطر سقوط را احساس می‌کند و نیاز به امتیاز دارد تا خیالش از ماندن راحت شود. به این سه دلیل من می‌گویم شانس قهرمانی پرسپولیس به مراتب بیشتر از استقلال است.

ابراهیمی در واکنش به اعتراض استقلالی‌ها به تصمیمات داوری هم توضیح داد: برایم جالب است استقلال هفته‌ها صدر نشین بود و به چیزی اعتراضی نمی‌کردند ولی به محض اینکه صدر جدول را از دست دادند مشکلات شروع شد. اشتباهات داوری همه جا هست ولی در همین بازی مگر پنالتی روی اورونوف نادیده گرفته نشد؟ به نظرم اینها بهانه جویی است و باید اشتباهات و ضعف‌های خودمان را بپذیریم. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha