کد خبر 252632
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳

افزایش ۶۷ هزارنفری بازدیدکنندگان از موزه‌های قزوین

افزایش ۶۷ هزارنفری بازدیدکنندگان از موزه‌های قزوین

مدیر موزه های استان قزوین گفت :در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۹۰ هزار نفر از موزه های استان قزوین بازدید کرده اند که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته نشان از افزایش ۶۷ هزار نفری بازدید کنندگان را دارد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ فرهاد دل زنده مدیر موزه های استان قزوین ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری که با حضور جمعی از اصحاب رسانه قزوین به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی که در محل موزه شهر قزوین برگزار شد اظهار داشت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین، طرح را جهت بازدید دانش آموزان قزوینی از موزه های قزوین برنامه ریزی کرده که چندین هفته است به صورت متداول در حال انجام است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۱۲۳ هزار بازدید کننده از موزه های استان قزوین بازدیدکرده اند.

دل زنده تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۹۰ هزار نفر از موزه های استان قزوین بازدید کرده اند که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته نشان از افزایش ۶۷ هزار نفری بازدید کنندگان را دارد.

مدیر موزه های استان قزوین با اشاره به کاهش آمار بازدیدکنندگان خارجی از موزه های قزوین این چنین تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱حدود ۱۶۰۰ بازدیدکننده داشتیم که این آمار در سال ۱۴۰۲ به ۱۲۵۰ نفر کاهش پیدا کرده بود.

وی در پایان تاکید کرد: در استان قزوین ۸ موزه با وجود ۳۵۱ شیء قدیمی وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha