کد خبر 252138
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

اصرار مجلس طرح ساماندهی کارکنان دولت را به مجمع تشخیص می‌فرستد؟ + فیلم

اصرار مجلس طرح ساماندهی کارکنان دولت را به مجمع تشخیص می‌فرستد؟ + فیلم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی کارکنان دولت یکی از نیازهای روز کشور و از مطالبات اصلی کارکنان دولت است و مجلس اهتمام ویژه‌ای نسبت به آن دارد.

سلمان ذاکر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در رابطه با طرح ساماندهی کارکنان دولت که در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس برای این موضوع اهیمت بسیاری قائل است؛ چرا که ساماندهی کارکنان دولت یکی از نیازهای  روز کشور و از مطالبات اصلی کارکنان دولت است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با کارگران مبنی بر اینکه قوای سه‌گانه باید به امنیت شغلی کارگران اهمیت بدهند گفت: نشاط کارگران و کارمندان نشاط جامعه است و باید حتما به مطالبات کارمندان و کارگران در این زمینه توجه شود.

وی افزود: اینکه امروز تعدادی از کارکنان دولت در غالب‌های گوناگون شرکتی، قراردادی، حجمی و... مشغول به کار هستند و در این چارچوب موفق به دریافت همه حقوق‌شان نمی‌شوند به هیچ‌وجه در فرهنگ و سیاست‌های کلی نظام اداری جمهوری اسلامی ایران قابل قبول نیست.

ذاکر در ادامه تاکید کرد: در این طرح حتما باید نظام پرداخت و جذب اصلاح شده و به مواردی همچون نشاط خانواده‌های کارکنان دولت و امنیت شغلی آنان توجه بیش از پیش صورت گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: ما در کمیسیون اجتماعی مجلس همه موارد فوق را مورد توجه و تصویب قرار داده‌ایم و بر به نتیجه رسیدن این طرح اصرار داریم تا با ارجاع این طرح به مجمع تشخیص مصلحت نظام سیاست‌های مقام معظم رهبری در این‌باره مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha