کد خبر 251736
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸

حمید درخشان در گفتگو با «حیات»:

پرسپولیس تمرکزش روی ۴ بازی باقی مانده باشد/ پیش بینی قهرمان لیگ غیر ممکن است

پرسپولیس تمرکزش روی ۴ بازی باقی مانده باشد/ پیش بینی قهرمان لیگ غیر ممکن است

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم باید همه امتیازهای باقی مانده تا پایان فصل را کسب کند و منتظر لغزش استقلال باشد.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری پرسپولیس مقابل نساجی در هفته بیست و ششم اظهار کرد: پرسپولیس در این بازی عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت. بردن نساجی در خانه آنهم در شرایطی که این تیم برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد کار سختی است و مشخص بود آنها پرسپولیس را تحت فشار قرار می‌دهند. ضمن اینکه ده نفره شدن پرسپولیس هم کار را سخت‌تر کرد و احتمال از دست رفتن امتیاز زیاد بود ولی خوشبختانه تیم با دست پر به تهران برگشت. 

وی با تمجید از عملکرد اورونوف توضیح داد: یکی از عوامل اوج گرفتن پرسپولیس در نیم فصل دوم و بازگشتش به شرایط قهرمانی خریدهای خوب بود و در رأس این نفرات اورونوف قرار دارد. او به خوبی در این مدت توانسته هم در گلزنی هم در گل سازی برای پرسپولیس خوب عمل کند و امتیازات ارزشمندی کسب کند. 

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از عملکرد سروش رفیعی هم گفت: از یک بازیکن با تجربه بعید است تا با این بی‌احتیاطی تیم را در این مقطع مهم فصل به دزدی بیاندازد و اشتباه او می‌توانست در سرنوشت قهرمانی پرسپولیس در این فصل تاثیر گذار باشد. کما اینکه بازی بعدی را هم از دست داد و این زیان همچنان ادامه دارد. امیدوارم در این ۴ بازی حداقل بازیکنان با تجربه تیم دست به چنین بی‌احتیاطی‌هایی نزنند چرا که دیگر فرصتی برای جبران نیست. 

درخشان در پایان با اشاره به کورس قهرمانی لیگ برتر هم عنوان کرد: به نظرم کار تا هفته آخر ادامه خواهد داشت و پرسپولیس هم بدون توجه به نتایج استقلال فقط به فکر کسب هر ۱۲ امتیاز باقی مانده باشد تا اگر استقلال امتیاز داد جایش را بگیرد و اگر هم این اتفاق رخ نداد حداقل اینکه تلاششان را تا لحظه آخر به کار گرفته باشند. از الان به بعد دیگر اتفاقات و لحظه‌ها هستند که سرنوشت قهرمانی لیگ را تعیین می‌کنند و پیش بینی اینکه چه کسی قهرمان می‌شود شدنی نیست. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha