کد خبر 251517
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶

ناصر ابراهیمی در گفتگو با «حیات»:

اورونوف از بهترین‌ خارجی‌های تاریخ پرسپولیس است/ این فصل من را یاد دور اول لیگ می‌اندازد

اورونوف از بهترین‌ خارجی‌های تاریخ پرسپولیس است/ این فصل من را یاد دور اول لیگ می‌اندازد

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد این تیم در هفته پایانی جای استقلال را در صدر جدول خواهد گرفت و قهرمان می‌شود.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری پرسپولیس مقابل نساجی در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی بود و نساجی هم خیلی توانست پرسپولیس را اذیت کند. آنها در خانه بازی می‌کردند و خطر سقوط هم داشتند و برای همین همه توانشان را در زمین گذاشتند تا از پرسپولیس امتیاز بگیرند و حتی به برد هم فکر می‌کردند. نساجی جانانه جنگید و عملکرد خوبی هم داشت ولی به هر حال پرسپولیس نمی‌خواست از کورس قهرمانی عقب بماند و به هدف خودش هم رسید. بازیکنان برای بردن هم قسم شده بودند و همین رمز پیروزی‌شان مقابل نساجی بود.

وی با تمجید از عملکرد اورونوف گفت: اورونوف یکی از بهترین بازیکنان خارجی چند سال اخیر پرسپولیس و حتی تاریخ این تیم است. نگاه کنید در همین چند هفته نیم فصل دوم چقدر روی تیم تاثیر گذار بوده و چقدر با مهارت فردی خودش برای تیم امتیاز گرفته است. یک جا هست بازیکن تاکتیک پذیر است و در روند تیمی تاثیر مثبتی ایفا می‌کند و در جایی دیگر بازیکن مهارت انفرادی خوبی دارد. اورنوف از دسته دوم است و گل‌هایی که می‌زند و کارهایی که در زمین انجام می‌دهد به شکلی است که متعلق به خود اوست. حالا در کنارش در جریان تیمی و تاکتیک کلی تیم هم می‌تواند مهره مفید و موثری باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد کارت زرد دوم سروش رفیعی که منجر به اخراجش از زمین شد هم توضیح داد: به نظرم این بازیکن به لحاظ روانی خیلی شرایط خوبی نداشت با این وجود اوسمار باید بهترو سریعتراقدام به تعویض می کرد و بازیکنی که یک اخطاره بود  و به نظرم شرایط روحی خوبی را هم نداشت نباید درزمین نگه می داشت و همه دیدند زمانی که اسدبیگی به زمین به زمین آمد چقدر خوب کار کرد و پاس گل دوم تیمش که زمینه ساز پیروزی تیمش شد رابه ثمر رساند.

وی در مورد عملکرد اوسمار هم گفت: اوسمار با توجه به شرایطی که در تیم حاکم است در مجموع بد کار نکرده اما به هر حال مقصر باخت پرسپولیس مقابل تیم اراکی بودو این جام را مفت از دست داد. ضمن اینکه مربی برزیلی تعویض هایش خوب نیست و معمولاً دیر انجام می شود که حتما باید این نقیصه را برطرف سازد. به نظرم اگر قرار است فصل بعد در تیم بماند نیاز دارد کادرش را تقویت کند.

ابراهیمی در مورد بازی هفته بعد با هوادار هم توضیح داد: هوادار تیم خوبی است و بازیکنان با تجربه و با کیفیتی در اختیار دارد و چند هفته‌ای است که نباخته ولی تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید بازی‌های این چنینی را ببرد. من بعید می‌دانم هوادار برای پرسپولیس دردسرساز شود. حالا اگر تیمی بود که برای فرار از سقوط می‌جنگید شاید کار کمی سخت می‌شد ولی در این بازی با احترام به تیم خوب مسعود شجاعی برد را برای پرسپولیس می‌بینم.

وی در پایان با اشاره به نبرد قهرمانی استقلال و پرسپولیس گفت: این لیگ من را خیلی یاد لیگ اول می‌اندازد که خودمان در پرسپولیس بودیم. آنجا هم ما هفته‌ها در تعقیب استقلال بودیم و به این تیم نمی‌رسیدیم ولی خواست خدا بود که در هفته آخر قهرمان شدیم و حس می‌کنم امسال هم تا هفته آخر استقلال صدرنشین بماند ولی در بازی آخر آنها امتیاز بدهند و ما برنده شویم و به قهرمانی برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha