کد خبر 251578
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷

پیکر شهید نیروی انتظامی در هرمزگان تشییع شد

پیکر شهید نیروی انتظامی در هرمزگان تشییع شد

پیکر مطهر شهید «گروهبان یکم مهدی مرزئی نوده» که در درگیری با اشرار مسلح و قاچاقچیان سوخت به شهادت رسیده بود، روز چهارشنبه بر دستان همرزمانش در محل ستاد انتظامی هرمزگان تشییع شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، فرماندهی انتظامی هرمزگان در مراسم تشییع این شهید والامقام گفت: این شهید بزرگوار روز گذشته هنگام کنترل محور مواصلاتی«میناب به سرنی» در اثر تیراندازی قاچاقچیان سوخت، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ علی اکبر جاویدان افزود: شهید گروهبان یکم مهدی مزرئی نوده نخستین شهید نیروی انتظامی در سال جاری است که پیکر مطهر این شهید پس از تشییع به زادگاهش در استان گلستان منتقل می‌شود.

عارف اکبری دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس نیز در این مراسم گفت: چهار نفر از عاملان شهادت گروهبان یکم مهدی مزرئی نوده دستگیر شده‌اند و ۲ نفر دیگر از عاملان اصلی نیز شناسایی شده و به‌زودی دستگیر می‌شوند.

شهید مهدی مرزئی نوده پس از استخدام در فراجا و طی نمودن دوره آموزشی، جهت ادامه خدمت به شهرستان میناب در استان هرمزگان منتقل شده بود که در روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و حین اجرای ماموریت و درگیری با اشرار مسلح و قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

این شهید متولد ۲۳ آبان ۱۳۷۹، مجرد و اهل بخش نوده ملک از توابع گرگان در استان گلستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha