کد خبر 201576
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

وداع ‌باشکوه هرمزگانی‌ها ‌با ‌مرزبان شهید/ پیکر شهید ‌پرکاس به زادگاهش منتقل شد

وداع ‌باشکوه هرمزگانی‌ها ‌با ‌مرزبان شهید/ پیکر شهید ‌پرکاس به زادگاهش منتقل شد

صبح امروز با حضور مردم و مسئولان استانی آیین وداع با پیکر مطهر مرزبان شهید هرمزگانی در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ از صبح امروز و از ساعت 9:30 مراسم وداع با پیکر مطهر مرزبان شهید هرمزگانی شهید مسعود پرکاس از میدان امام خمینی(ره) به‌سمت مصلای بزرگ بندرعباس برگزار شد.

این آیین با حضور گسترده آحاد مردم مؤمن، شهیدپرور و ولایتمدار هرمزگان، مسئولان استانی، نظامی، انتظامی و همرزمان شهید برگزار شد.

قرار است پس از اجرای مراسم وداع و عزاداری و اقامه نماز ظهر و عصر پیکر این شهید والامقام برای تشییع، خاک‌سپاری و تدفین به زادگاهش در روستای زمین‌سنگ از توابع بخش شمیل بندرعباس منتقل شود.

مراسم خاک‌سپاری و تدفین نیز در روستای زمین‌سنگ از ساعت 15 امروز در این روستا برگزار خواهد شد. 

شهید مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان بود که طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر در مرزهای آبی هرمزگان بر اثر اصابت مستقیم گلوله اشرار و سوداگران مرگ به فیض شهادت رسید.

عصر روز 18 اردیبهشت مرزبانان مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان در راستای مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر در آب‌های خلیج فارس با یک باند اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر درگیر شدند و در این درگیری متأسفانه سرهنگ مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی استان هرمزگان بر اثر اصابت گلوله قاچاقچیان و سوداگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha