کد خبر 251496
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۱

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

دورتموند یک پای فینال/ خداحافظی پاریس و ستاره‌هایش با جام

دورتموند یک پای فینال/ خداحافظی پاریس و ستاره‌هایش با جام

تیم فوتبال بورسیا دورتموند توانست مقابل پاریس به برتری برسد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال بورسیا دورتموند آلمان توانست با تکرار پیروزی یک بر صفر دیدار رفت، پاری سن ژرمن فرانسه را در خانه خود شکست دهد و نخستین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا امسال شود.

دو تیم دیدار برگشت نیمه‌نهایی را در پاریس برگزار کردند و در حالی که از همان دقایق نخست پاری‌سن‌ژرمن با تکیه به فوق‌ستاره‌های خود چون امباپه و دمبله، به دنبال باز کردن دروازه بورسیا دورتموند بود، نتوانست دفاع منظم و گروهی این تیم را تسلیم کند و در نیمه دوم با دریافت یک گل، در مجموع ۲ بر صفر شکست خورد.

دقایق پایانی این مسابقه بسیار مهیج شد به طوری که پاری‌سی‌ها بارها تا مرز فروریختن دروازه دورتموند پیش رفتند اما هر بار با دفاع محکم و تیر دروازه روبرو شدند تا در نهایت تسلیم زردپوشان شوند به طوری که گزارشگران دروازه دورتموند را «طلسم شده» خواندند.

در دیگر دیدار برگشت نیمه نهایی فردا - چهارشنبه - بایرن مونیخ و رئال مادرید در اسپانیا مقابل هم قرار خواهند گرفت تا فرضیه یک فینال تمام آلمانی به مرز واقعیت نزدیک شود. این دیدار در مرحله رفت ۲-۲ مساوی شد و حالا دیگر تیم آلمانی باید برای رسیدن به فینال رئال مادرید را در خانه این تیم شکست دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha