کد خبر 251192
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳

مجید نامجو مطلق در گفتگو با «حیات»:

استقلال به بازی با ذوب آهن فکر کند، نه قهرمانی/ برکناری خطیر در این مقطع دور از انتظار بود

استقلال به بازی با ذوب آهن فکر کند، نه قهرمانی/ برکناری خطیر در این مقطع دور از انتظار بود

پیشکسوت استقلال عقیده دارد با صحبت در مورد قهرمانی به این تیم و بازیکنانش فشار کاذب وارد خواهد شد.

مجید نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تقابل امروز استقلال و ذوب آهن اظهار داشت: ذوب آهن از تیم‌های خوب لیگ است و با توجه به جایگاهش در جدول و اینکه بدون استرس و فشار این بازی را برگزار می‌کند می‌تواند کار را برای استقلال سخت کند. استقلال با توجه به فاصله یک امتیازی با پرسپولیس نیاز دارد این بازی را ببرد و جایگاهش را در صدر جدول حفظ کند. بازی سختی است و با وجود امتیاز میزبانی به نظرم نکونام و شاگردانش کار سختی در تقابل امروز خواهند داشت و یکی از بازی‌های مهمی که در مسیر قهرمانی به استقلال کمک می‌کند این دیدار است. استقلال به نظرم تمرکزش را روی بردن ذوب آهن بگذارد و به قهرمانی و مسائلی از این دست فکر نکند.

وی در ادامه گفت: عملکرد استقلال برحسب نتایجی که کسب کرده تا به امروز راضی‌کننده بوده و این روزها استقلال بسیار هدفمند و باهوش بازی می‌کند. شاید فوتبال آن به نوعی تماشاپسند نباشد اما از جهت رعایت اصول فوتبال تیم بی‌نظیری است که تمام وظایف خود را به درستی و بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده انجام می‌دهد. تیمی که به این شکل فوتبال بازی می‌کند مسیر یک تیم موفق است و با ادامه این روند قطعاً می‌تواند قهرمان هم شود.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به برکناری علی خطیر از مدیریت باشگاه هم گفت: تصمیمی بود که مالکان جدید گرفتند و کاش دلیل آن را هم توضیح می‌دادند. خطیر و نکونام از ابتدای فصل با هم مشکل داشتند و تلاش پیشکسوتان و سایر اهالی ورزش برای حل این اختلافات هم نتیجه بخش نبود و بهتر بود فصل بعد این همکاری ادامه پیدا نکند ولی تغییر در سطح مدیریت در این مقطع کمی دور از انتظار بود. امیدوارم حداقل این موضوع آرامش و تمرکز کادرفنی را بیشتر کند و یک تغییر مثبت برای استقلال باشد نه تغییر منفی.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که بزرگترین مانع استقلال برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر چیست، اظهار کرد: الان نباید راجع به قهرمانی استقلال صحبت کرد و با مطرح کردن قهرمانی تمرکز بازیکنان و کادر فنی را به هم بریزیم. بلکه باید کاری کنیم تا بازیکنان با آرامش و بازی به بازی به فکر بازی بعدی خود باشند. چیزی که می‌تواند در این مسیر موفق مانعی ایجاد کند این است که بازیکنان خودشان را از الان قهرمان بدانند و اگر به این واقف باشند که 5 بازی سخت در پیش دارند و حواسشان جمع باشد شانس قهرمانی تیم افزایش پیدا می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha