کد خبر 250458
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱

ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم کلید خورد

ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم کلید خورد

عملیات اجرایی احداث مترو ایستگاه بازارک شهر رباط کریم روز سه شنبه با حضور مردم و مسئولان آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، شهردار رباط کریم در آئین آغاز عملیات اجرایی ایسگاه مترو بازارک اظهار داشت: امروز با آغاز عملیات احداث ایستگاه مترو رباط‌کریم که یکی از وعده‌های بنده و مدیریت شهری به مردم به عنوان یک خواسته‌ و مطالبات اصلی بود مفتخریم که اعلام کنم در حال محقق شدن است و وعده‌ای نیست که انجام نگرفته و یا در حال انجام آن نباشیم.

حمیدرضا الهیاری افزود: مترو یکی از پروژهای شاخص است و این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت مترو تهران و تایید نقشه‌ها صورت گرفت.

وی در جریان این رویداد مهم به تشریح جزئیات طرح پرداخت و تاکید کرد: مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده و شهرداری رباط کریم بر اساس توافق ها فقط آن را اجرا می کند.

اللهیاری با اشاره به وعده خود برای ساخت این ایستگاه خاطرنشان کرد: بنده در شروع به کار به عنوان شهردار رباط کریم به مردم قول هایی دادم که بخشی از آنها عملی شده و امروز با افتخار شاهد تحقق وعده ساخت ایستگاه مترو هستیم.

این مسئول همچنین به مصوبات سفر ریاست جمهوری به رباط کریم اشاره کرد و گفت: مصوب شده بود که این ایستگاه توسط شهرداری تهران ساخته شود اما به دلایلی امکان پذیر نبود و ما تصمیم گرفتیم این کار را برای مردم رباط کریم انجام بدهیم.

شهردار رباط کریم در توضیح جزئیات فنی ایستگاه مترو بازارک رباط کریم اطهار داشت: طول سکوی ایستگاه ۱۴۵ متر در دو طرف خواهد بود که هر طرف هفت متر عرض خواهد داشت و 2 هزار و ۷۰۰ متر مربع مساحت کل ایستگاه خواهد بود.

وی یادآور شد: ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است.

بنابر این گزارش آیین کلنگ‌زنی احداث سکوی ایستگاه مترو بازارک در شهرستان رباط‌کریم با حضور مردم و خانواده معظم شهدا، حجت‌الاسلام حسن ترابی امام جمعه، امید احمدی فرماندار شهرستان، فخری مدیر اجرایی مترو تهران، حسن قشقاوی نماینده منتخب مردم شهرستان‌های رباط‌کریم، بهارستان و پرند در مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی و سایر مدیران شهرستان رباط‌کریم به زمین زده شد.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با جعیت ۵۵۰ هزار نفر و دارای سه شهر رباط کریم، نصیرشهرو پرند قراردارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha