کد خبر 250144
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸

«حیات» گزارش می‌دهد؛

اولین خروجی تابستانی پرسپولیس مشخص شد

اولین خروجی تابستانی پرسپولیس مشخص شد

ستاره تیم فوتبال پرسپولیس با باشگاه فصل آینده خودش به توافق رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر تغییرات مالکیتی بوده و با توجه به این موضوع باید دید تصمیم مالکان جدید در خصوص شیوه اداره این باشگاه چه خواهد بود و چه رویکردی برای این موضوع در نظر دارند. در این میان یکی از موارد مهمی که مسئولان باشگاه باید به آن رسیدگی کنند، فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران است که وضعیت آن ارتباط مستقیمی با تصمیمات کلان مدیریتی دارد.

پرسپولیس در سال‌های اخیر به واسطه دولتی بودن و ممنوعیت هزینه دولت در ورزش قهرمانی، با مشکلات مالی مواجه بوده و به همین دلیل مدیران باشگاه بارها به دلیل عدم توانایی در جذب منابع مالی مورد انتقاد هواداران و بازیکنان و کادرفنی قرار گرفتند، تا جایی که این مشکلات در پرسپولیس منجر به استعفای یحیی گل‌محمدی در نیم فصل شد و در ادامه به اعتراضاتی از سوی بازیکنان بابت عدم دریافت مطالباتشان کشیده شد.

این موضوع تا جایی پیش رفته که تعدادی از ستاره‌های پرسپولیس از جمله دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، مهدی ترابی و مرتضی پورعلی‌گنجی که در پایان فصل قراردادشان با این باشگاه به اتمام می‌رسد، تا کنون حاضر به توافق بر سر تمدید قراردادشان نشده و شایعاتی مبنی بر جدایی آنها شکل گرفته است.

یکی از این نفرات دانیال اسماعیلی‌فر، ستاره تیم فوتبال پرسپولیس است که شنیده می‌شود مذاکراتی با باشگاه سابقش تراکتور تبریز داشته و به توافقاتی هم در این میان دست پیدا کردند. اگر این موضوع نهایی شود و شکل جدی‌تری به خودش بگیرد باید از اسماعیلی‌فر به عنوان اولین جدا شده تابستانی سرخپوشان یاد کرد.

باشگاه تراکتور قصد دارد با توپ پر وارد نقل و انتقالات تابستانی شود و محمدرضا زنوزی بودجه قابل توجهی برای پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو در نظر گرفته است و شنیده می‌شود به جز اسماعیلی‌فر چند ستاره دیگر از پرسپولیس و سایر تیم‌های لیگ برتری هم مد نظر این باشگاه هستند.

با توجه به احتمال حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتورِ فصل آینده، اینکه شاکله اصلی این تیم را پرسپولیسی‌ها تشکیل دهند اتفاق دور از ذهنی نیست و چه بسا بعد از اسماعیلی‌فر شاهد توافق ترابی و چند بازیکن دیگر با این باشگاه تبریزی باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha