کد خبر 250070
۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷

تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر تهران

تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ سرهنگ احمد کشیر، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی امروز در شهر تهران گفت: در رصدهای مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس از وضعیت ترافیک صبحگاهی شاهد آن بودیم که بار ترافیک از حوالی ساعت 7 صبح امروز از جنوب، غرب و شرق تهران به سمت مرکز و شمال گرفت، در این میان بیشترین حجم تردد نیز از محورهای غربی به سمت مرکز بود. 

وی ادامه داد: در همین راستا نیز در بزرگراه‌های شیخ فضل الله نوری در محدوده یادگار امام(ره)، بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بزرگراه شهید آبشناسان در محدوده سردار جنگل، بزرگراه شهید همت در محدود جنت آباد، بزرگراه شهید چمران در محدوده پارک نهج البلاغه ترافیک پرحجم اما روان است. 

کشیر ادامه داد: ترافیک در بزرگراه یادگار امام (ره ) تا محدوده صالحی، بزرگراه شیخ فضل الله نوری در محدوده‌ جلال آل احمد، بزرگراه محمد علی جناح بعد از محدوده پل شیخ فضل الله، بزرگراه جلال آل‌احمد از پل آزمایش تا بزرگراه شهید گمنام نیز نیمه سنگین گزارش شده است. 

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در آزادراه تهران- کرج، بزرگراه شهید سلیمانی در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بزرگراه شهید بابایی در محدوده نیروی زمینی، بزرگراه شهید زین‌الدین در محدوده صدف، بزرگراه علامه جعفری در محدوده شقایق ، بزرگراه امام علی (ع)  در محدوده جانبازان ، بزرگراه شهید لشگری در محدوده شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان نیز دارای ترافیک نیمه سنگین است.

کشیر ادامه داد: در خیابان آزادی  مسیرغرب به شرق از شهیدان، خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع)، خیابان ولیعصر از پارک وی تا تجریش نیز با ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. 

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید سنگین گزارش شده است، گفت: در بزرگراه آیت‌الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی نیز ترافیک پرحجم است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در حال حاضر شاهد کاهش حجم ترافیک صبحگاهی در معابر تهران هستیم. این روند به مرور کاهش می‌یابد و معمولا در هنگام تعطیلی مدارس در معابری که مدارس در آن واقع شده شاهد افزایش نسبی حجم ترافیک خواهیم بود. پس از آن دوباره ترافیک به حالت عادی باز خواهد گشت تا حوالی ساعت 17 که ترافیک عصرگاهی آغاز خواهد شد. پلیس راهور برای تمام این موارد از آمادگی لازم برخوردار است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha