کد خبر 249282
۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۵

در گفتگو با «حیات» عنوان شد؛

تشریح آخرین وضعیت استقلال و پرسپولیس توسط رئیس فراکسیون ورزش مجلس/ نقش مردم در واگذاری‌ها تقویت شود + فیلم

تشریح آخرین وضعیت استقلال و پرسپولیس توسط رئیس فراکسیون ورزش مجلس/ نقش مردم در واگذاری‌ها تقویت شود + فیلم

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس به یک کنسرسیوم بانکی و باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس، گفت: امیدوارم مسئولان آینده هر دو باشگاه، برنامه‌ریزی مناسبی داشته تا هواداران آن‌ها بدون دغدغه بتوانند پیگیر موفقیت‌های تیم‌های‌شان باشند.

محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در رابطه با واگذاری مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: اعتقاد شخصی من این است که مالکان اصلی این دو باشگاه مردم هستند و در امر واگذاری آن‌ها هم به هر بخشی که باشد، نقش مردم باید پررنگ شود.

وی افزود: تصمیم خصوصی‌سازی این باشگاه‌ها به نظر من تصمیم درستی بود اما متاسفانه در اجرای این تصمیم خیلی درست عمل نشد. اما به هرحال با همه فراز و نشیب‌های موجود بخش اعظمی از سهام این دو باشگاه در بورس عرضه شد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این دو تیم سرمایه‌های اجتماعی ارزشمندی هستند، تاکید کرد: اکثریت مردم ایران به واسطه خاطرات خوبی که در هم رقابت‌های آسیایی و هم رقابت‌های داخلی از این دو تیم دارند، به این تیم‌ها علاقه‌مندند و وظیفه همه متولیان امر از دولت و مجلس این است که از این سرمایه اجتماعی مراقبت کنند و تصمیمی بگیرند که دغدغه مردم کم شود.

وی در ادامه یادآور شد: درباره مالکیت این دو باشگاه یک کنسرسیوم بانکی برای باشگاه پرسپولیس و هلدینگ خلیج‌فارس نیز برای باشگاه استقلال در نظر گرفته شده و موضوع واگذاری این دو باشگاه نهایی شده است.

فروردین همچنین گفت: امیدوارم مسئولان آینده هر دو باشگاه، برنامه‌ریزی مناسبی برای هر دو باشگاه داشته باشند تا هواداران آن‌ها بدون دغدغه بتوانند پیگیر موفقیت‌های تیم‌های‌شان باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha