کد خبر 249149
۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

اسرائیل به هیچ یک از اهداف خود در غزه دست نیافته است

اسرائیل به هیچ یک از اهداف خود در غزه دست نیافته است

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهداف خود در غزه دست نیافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل حیات  و به نقل از الجزیره، محمد الهندی، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، گفت: (رژیم) اسرائیل به هیچ یک از اهداف اعلام شده خود در نوار غزه دست نیافته است و اشغالگران حتی یک اسیر اسرائیلی را جز از طریق مذاکره از غزه برنمی‌گردانند.

وی با بیان اینکه ما درهای مذاکره را نمی‌بندیم و مقاومت دیدگاه خود را برای توقف جنگ در نوار غزه ارائه کرده است، افزود: مقاومت در مذاکرات انعطاف زیادی نشان داد و با خروج تدریجی ارتش رژیم اشغالگر از نوار غزه موافقت کرد.

معاون دبیرکل جهاد اسلامی اضافه کرد: بنیامین نتانیاهو می‌خواهد تجاوز به نوار غزه را طولانی کند زیرا توقف جنگ به معنای پایان سیاسی آن است.

وی در ادامه تاکید کرد: رژیم اشغالگر نمی‌تواند به هیچ یک از اهداف خود در نوار غزه دست یابد و تا زمانی که تجاوزها ادامه دارد، مقاومت ادامه خواهد داشت.

الهندی در پایان گفت که (رژیم) اسرائیل آنطور که نتانیاهو و دولت آمریکا می‌خواهند بر این منطقه مسلط نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha