کد خبر 249475
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۰

جهان‌آبادی در گفتگو با «حیات»:

حمله به تاسیسات ایران در اصفهان اقدامی مضحک بود + فیلم

حمله به تاسیسات ایران در اصفهان اقدامی مضحک بود + فیلم

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای مجددی بشود، ایران چنان ضربه قاطع، محکم و گسترده‌ای را به صهیونیست‌ها وارد کند که آن‌ها در طول عمرشان تجربه نکرده باشند.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات در رابطه با وضعیت سیاسی منطقه خاورمیانه پس از تنش‌های اخیر بین جمهوری اسلامی ایران و رژیم صهیونیستی گفت: هم‌اکنون یک نبرد سنگین اطلاعاتی، نظامی، سیاسی و تبلیغاتی در منطقه بین ایران و رژیم صهیونیستی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه باور من این است که باید به این نبرد نگاه و تحلیل منصفانه و عاقلانه‌ای داشته باشیم، افزود: جمهوری اسلامی ایران با حمله گسترده‌ پهپادی و موشکی به سرزمین‌های اشغالی در جریان عملیات «وعده صادق» به آسمان صهیونیست‌ها دسترسی پیدا کرد، سامانه‌های دفاعی آن‌‎‌ها را مورد سنجش قرار داده و به شناخت کاملی از شیوه رهگیری صهیونیست‌ها و غربی پیدا کرد و در شرایط فعلی در آمادگی کامل برای حمله مجدد به سرزمین‌های اشغالی قرار دارد.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته این حمله در صورتی انجام خواهد شد که صهیونیست‌ها بخواهند حمله مجددی به ما ترتیب دهند و به شهروندان و زیرساخت‌های ما آسیب بزنند؛ که البته تاکنون جرئت این کار را پیدا نکردند.

وی اضافه کرد: اقدام ایذائی هم که صهیونیست‌ها اخیرا در اصفهان صورت دادند به نظر من اقدام مضحکی بود که هم به جهانیان نشان داد که صهیونیست‌ها تا چه میزان ضعیف هستند و هم به ما آسیبی وارد نکرد و نشان داد که سامانه‌های دفاعی ما توان مقابله با چنین حملاتی را دارند.

رحیمی جهان‌آبادی در پایان مجددا تاکید کرد: اما اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای مجددی بشود، قطعا ایران با شناختی که در عملیات اخیر از سیستم دفاعی آن‌ها پیدا کرد این توانایی را دارد که چنان ضربه قاطع، محکم و گسترده‌ای را به صهیونیست‌ها وارد کند که آن‌ها در طول عمرشان تجربه نکرده باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha