کد خبر 249105
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵

با اعلام فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه:

بیش از ۱۱ هزار برگه توتو در شرق گیلان کشف شد

بیش از ۱۱ هزار برگه توتو در شرق گیلان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه واقع در شرق گیلان از کشف بیش از ۱۱ هزار برگه توتو(شرطبندی فوتبال) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سرهنگ رضا شمسائی روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع برگه های توتو در یک واحد صنفی در شهر آستانه اشرفیه، بررسی موضوع را در دستور کار پلیس قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع، واحد صنفی مورد نظر را شناسایی کردند.

وی بابیان اینکه پس از هماهنگی قضائی از واحد صنفی مورد نظر بازرسی به عمل آمد، بیان کرد: در بازدید از این واحدصنفی ۱۱ هزار و ۸۰۰ برگ توتو (شرط بندی پیش بینی نتایج فوتبال) کشف شد و متهم ۴۳ ساله دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه واحد صنفی مذکور با هاهنگی قضائی پلمب شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مواردمشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

کشف اموال مسروقه از مخفیگاه مالخر

بنا به گزارش دیگری ازاین پایگاه خبری, فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: با تلاش بی وقفه پلیس آگاهی رودبار، یک مالخر دستگیر و بیش از ۱۵۰ قلم اموال مسروقه از مخفیگاهش کشف شد.

سرهنگ عیسی روشن قلب بیان داشت: در پی گزارش سرقت وسایل از ساختمان های در حال ساخت در محدوده شهر لوشان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران آگاهی پس از بررسی دقیق سرقت‌ها و تجمیع سرنخ های بدست آمده، تحقیقات میدانی خود را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی در ادامه گفت: تحقیقات میدانی پلیس در این رابطه ادامه داشت تا این که اطلاعاتی در خصوص خرید و فروش اموال مسروقه توسط یک مالخر در منزل شخصی اش بدست آمد و بلافاصله ماموران آگاهی با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از محل سکونت ۱۵۰ قلم اموال مسروقه از قبیل سیم برق مسی، کپسول گاز و پیک نیک، اتصالات آب و دریل کشف شد، افزود: مالخر ۴۹ ساله در تحقیقات به عمل آمده و با شناسایی اموال مسروقه توسط تعدادی از مالباخته‌ها به خرید اموال مسروقه از سارقان خیابانی اعتراف کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha