کد خبر 249095
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹

کشف شکلات قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در قزوین

کشف شکلات قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در قزوین

 فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: محموله شکلات و نوشابه های انرژی زا قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در قزوین کشف و در این خصوص ۲ نفر دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین روز یکشنبه تصریح کرد: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به ۲ دستگاه خودرو ایسوزو و وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آنها را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودروها و در بازرسی از آنها با رعایت موازین شرعی و حقوق شهروندی، ۲ هزارو ۸۹۲ قوطی نوشابه انرژی زا و بیش از یک تن و ۱۰۷ کیلو گرم شکلات خارجی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بوده کشف و ۲ دستگاه خودرو وانت نیسان و کامیونت ایسوزو را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف مواد مخدر در شهرستان البرز

همچنین در ادامه سرهنگ بهرام منصوری، فرمانده انتظامی شهرستان البرز اظهار کرد: درپی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در امر توزیع مواد مخدر در سطح شریف آباد، عملیات شناسایی و دستگیری این سوداگران در دستور کار ماموران کلانتری شریفیه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از خودرو فرد مورد نظر موفق به کشف حدود ۳ کیلو ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه متهم به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد، از شهروندان خواست تا به منظور برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از آسیب‌های مواد مخدر در صورت اطلاع از هر نوع تولید،خرید و فروش مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پژوپارس حامل کالای قاچاق در توقیف پلیس قزوین

سرهنگ کوروش عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان نیز اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین گشت زنی در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو که بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت در تعقیب و گریز صورت گرفته متوقف و دستگیر شد.

سرهنگ عزیزی گفت: پس از توقف خودرو و در بازرسی به عمل آمده توسط ماموران، ۳ هزار و ۱۴۷ قلم انواع لوازم آرایشی، بهداشتی و مواد شوینده قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان معادل یک میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

واژگونی سمند در قزوین یک کشته بر جای گذاشت

سرهنگ فرهاد ذاکری منش، رییس پلیس راه استان قزوین گفت: در پی اعلام یک مورد واژگونی در محدوده روستای ککجین، بلافاصله گشت پلیس راه و کلانتری ۲۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه سمند به دلیل نامعلوم از جاده منحرف و به دره سقوط و متاسفانه سرنشین خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.

رییس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی می باشد، خاطر نشان کرد: رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را با جدیت مورد توجه قرار داده تا از وقوع اینگونه حوادث پیشگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha