کد خبر 248143
۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸

چهار قاچاقچی مواد مخدر در خرم‌آباد دستگیر شدند

چهار قاچاقچی مواد مخدر در خرم‌آباد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: چهار قاچاقچی در این شهرستان دستگیر و بیش از چهار کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از آنها کشف و ضبط شد.

ابه گزارش گروه استان‌های حیات؛ز پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ نبی اله قاسمی روز یکشنبه اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، ماموران انتظامی خرم آباد دستگیری سوداگران و خرده فروشان مواد مخدر را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی چهار قاچاقچی را شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان چهار کیلو و ۸۱ گرم انواع مواد مخدر صنعتی، سنتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد بیان کرد: در ادامه این طرح ۳۰ معتاد متجاهر نیز از سطح شهر خرم‌آباد جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

توقیف محموله کولر آبی قاچاق در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: یک کامیون حامل ۱۶ دستگاه کولر آبی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان الیگودرز توقیف شد.

سرهنگ علی اسدالهی اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی خمه الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری در جاده " اصفهان - الیگودرز" به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۱۶ دستگاه کولر آبی قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی الیگودرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه یادآور شد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha