کد خبر 249058
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه:

نیروهای امدادی قرارگاه قدس به صورت شبانه روزی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان حضور دارند

نیروهای امدادی قرارگاه قدس به صورت  شبانه روزی در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان حضور دارند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک های خود ادامه می دهد.

به گزارش گروه سیاسی حیات، حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: 1000 کیسه آرد ، تعداد 2 هزار مورد انواع کنسرو جات، تعداد 3 هزار بطری آب معدنی، 1 هزار سری اسباب بازی، 150 کارتن پوشک بچه، تعداد 10 کارتن لوازم بهداشتی، تعداد 300 بسته سبد کالا، 200 عدد کیسه خواب، تعداد 200 تخته پتو، 200 تخته روفرشی، یک هزار گالن آب و 500 بسته البسه ورزشی کودکان اهدا شد.

وی افزود : خدمت رسانی به مردم شریف و انقلابی استان سیستان و بلوچستان را یک وظیفه می‌دانیم و به آن افتخار می کنیم. نیروهای امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس اضافه کرد: وی تاکید کرد : قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک های خود ادامه می دهد.

مرتضوی در پایان خاطرنشان کرد : نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا عادی شدن شرایط در استان سیستان و بلوچستان و رفع مشکلات در کنار مردم عزیز این خطه است و کمک های امدادی و غذایی ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha