کد خبر 248748
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶

علی جباری در گفتگو با «حیات»:

استقلال برای قهرمان شدن باید با خیلی‌ها بجنگد/ کجای دنیا قانون را یک شبه تغییر می‌دهند؟

استقلال برای قهرمان شدن باید با خیلی‌ها بجنگد/ کجای دنیا قانون را یک شبه تغییر می‌دهند؟

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم در لیگ برتر صحبت کرد.

علی جباری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص شرایط استقلال در لیگ برتر اظهار کرد: استقلال وضعیت خوبی در جدول دارد و بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد و برنده هم می‌شود. صدرنشینی تیم نشان از عملکرد خوب بچه‌ها و کادرفنی دارد. ولی چیزی که من را نگران می‌کند جریانی است که نمی‌خواهد استقلال قهرمان شود. به نوعی نکونام و بازیکنان برای کسب عنوان قهرمانی باید با خیلی‌ها بجنگند. 

وی افزود: استقلال واقعاً تنهاست و یک تنه دارد با ناملایمات زیادی می‌جنگد. همین قانونی که یک شبه در آوردند که گل زده در خانه حریف ملاک نیست و این همه سرو صدا کرده یکی از همین موارد است. کجای دنیا یک شبه قانون را تغییر می‌دهند؟ می‌گویند اول فصل ابلاغ کردیم ولی اگر ابلاغ شده بود که این همه اعتراض به آن صورت نمی‌گرفت. این فقط یک نمونه از مشکلاتی است که استقلال با آن در مسیر قهرمانی دست و پنجه نرم می‌کند. استقلال و نکونام تنها هستند و هواداران باید در این چند هفته سنگ تمام بگذارند و بازیکنان هم از جان و دل مایه بگذارند تا تیم نتیجه بگیرد. تنها راه موفقیت استقلال در این مسیر همدلی است. 

پیشکسوت استقلال در مورد نقش مدیریت در این شرایط توضیح داد: رک بگویم مدیریت استقلال به وظایفش درست عمل نکرده است. نمی‌خواهم بگویم تعمدی در این موضوع وجود دارد ولی به هر حال در یک مجموعه هر کس وظایفی دارد که باید آن را به بهترین شکل انجام دهد و مدیریت در این زمینه ضعیف عمل کرده است. به هر حال امیدوارم در نهایت با همه سختی‌ها تلاش تیم نتیجه بدهد. استقلال لایق قهرمانی است و حیف است به آن نرسد. 

جباری در مورد تقابل با شمس آذر قزوین هم توضیح داد: بازی سختی است ولی تیمی که قصد قهرمانی دارد باید از این میادین پیروز خارج شود و به مشکل نخورد. امیدوارم در نبود جواد نکونام کنار نیمکت تیم به بازی ضربه نزند و کادرفنی بتوانند تاکتیک‌ها را منتقل کنند. هاشمی نسب هم مربی خوبی است و می‌تواند کنار زمین از پس کار بر بیاید. من بعید می‌دانم استقلال در این بازی به مشکل خاصی برخورد کند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha