کد خبر 248732
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۴

معاون فرهنگی بنیاد شهید مطرح کرد؛

استان «بوشهر» پایتخت مقاومت کشور است

استان «بوشهر» پایتخت مقاومت کشور است

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ما استان بوشهر را ویژه خواهیم دید و انتظار داریم در حوزه برگزاری رویدادهای فرهنگی اقدامات موثرتری در این استان انجام شود گفت: این استان از نگاه بنده پایتخت مقاومت کشور است و در دوره‌های مختلف پای انقلاب اسلامی ایستاده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، سید محمد صادق هاشمی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر استانی به بوشهر عصر امروز در اولین جلسه شورا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: در زمانی که به برکت فداکاری های شهدا و ایثارگران با گذشت دوران سخت در مرحله تشکیل دولت اسلامی هستیم و امیدواریم بتوانیم با جامعه پردازی برای رسیدن به جامعه اسلامی حرکت کنیم، بهترین راه و کارگشا ترین پیشرانه برای انقلاب اسلامی حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری گفت: بیشتر سیاست‌های رهبری برای بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت است. در بند پنجم ابلاغی سیاست‌های مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب تاکید بر شبکه سازی عوامل این فرهنگ در میان دستگاه‌ها ‌و لایه‌های مختلف اجتماعی دارند و یکی از بهترین ابزار های ما برای تقویت آن شورای عالی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور است.

هاشمی بیان کرد: توقع و خواهش ما از شورای توسعه و ترویج این است که نقش موثری در پای کار آوردن دستگاه‌ها داشته باشند و با به میان آوردن تشکل های فرهنگی و خود جوش مردمی در راستای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت موفق باشند.

 معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: ما هیچ مانعی برای حمایت از برنامه های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کل کشور به ویژه استان بوشهر نداریم.

وی ادامه داد: انتظار داریم در تولید آثار هنری، هنرمندان استان پای کار بیایند و با رعایت استانداردها طرح‌هایی را ارایه کنند و ما از طرح ها حمایت خواهیم کرد.

هاشمی با بیان اینکه ما استان بوشهر را ویژه خواهیم دید و انتظار داریم در حوزه برگزاری رویدادهای فرهنگی اقدامات موثر تری در این استان انجام شود گفت: این استان از نگاه بنده پایتخت مقاومت کشور است و در دوره‌های مختلف پای انقلاب اسلامی ایستاده است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: لازم است هم تشکل‌های فرهنگی و هم هنرمندان استان پای کار بیایند و دستگاه ها به صورت هماهنگ فعالیت داشته باشند و ما موانعی برای اعتبار این حوزه نداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha