کد خبر 138589
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

ضبط و ثبت خاطرات بیش از 600 نفر از والدین شهدا در بوشهر

ضبط و ثبت خاطرات بیش از 600 نفر از والدین شهدا در بوشهر

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از ضبط و ثبت خاطرات بیش از 600 نفر از والدین شهدا در بوشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری حیات به نقل از «ایثار»، سید محسن موسوی در نشست با کارکنان حوزه معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر بابیان این‌که فعالیت‌های فرهنگی بنیاد بوشهر پیشرفت خوبی داشته است، افزود: امیدواریم بتوانیم با استفاده از پتانسیل فراوان و تجارب کارشناسان حوزه فرهنگی گام‌های بزرگی در تمامی حوزه‌های مربوطه و همچنین در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداریم.
وی اضافه کرد: بیش از 80 هزار آثار فرهنگی شهدا و ایثارگران استان بوشهر گردآوری‌شده است و ضبط و ثبت خاطرات بیش از 600 نفر از والدین شهدا در بوشهر انجام شد.
موسوی یادآور شد: خدمات آموزشی به دو هزار و 700 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر در مقاطع مختلف استان بوشهر ارائه‌شده است.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد بوشهر از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و جشنواره‌های فرهنگی و هنری در بوشهر خبر داد و تأکید کرد: در سال تحصیلی گذشته طرح شاهد در 30 مدرسه شاهد استان بوشهر به اجرا در آمده است.
وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی و کتاب‌خوانی مراحل شهرستانی، استانی، کشوری و اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی و ورزشی از دیگر خدمات معاونت فرهنگی و آموزشی این اداره کل است.
موسوی افزود: زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و اثرگذار شما عزیزان در عرصه ایثار و شهادت را ارج نهاده و وجود شما را مایه افتخار خود می‌دانم و از تمام وجود شما را به خدمت و تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ترغیب می‌کنم و امید است با تلاش‌های و کوشش‌های شما خادمان شهدا بتوانیم فرهنگ والای ایثار و شهادت را ترویج داده و این مهم را به همگان معرفی کنیم.
وی با اشاره به همت، تلاش و مسئولیت‌پذیری تمامی همکاران در سطح استان اظهار داشت: موفقیت‌ها و دستاوردهای مهمی در خدمت‌رسانی به ایثارگران به‌دست‌آمده بااین‌حال ما با نکته مطلوب فاصله زیادی داریم.
موسوی در ادامه نقطه نظرات و راه‌کارهای مطلوبی در جهت ترویج و اشاعه فرهنگ غنی و ناب ایثار و شهادت و همچنین فعالیت‌های هر چه‌بهتر حوزه‌های معاونت فرهنگی و آموزشی را برای کارکنان در جهت ارائه خدمات هر چه‌بهتر به جامعه عزیز ایثارگری بیان کرد.

برچسب‌ها