کد خبر 248368
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛

ناصر علیزاده طلایی شد

ناصر علیزاده طلایی شد

کشتی گیر وزن 87 کلیوگرم ایران صاحب مدال طلا شد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، در وزن ۸۷ کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۱ آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه ۱ بر ۱ از سد ماساتو سومی از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. علیزاده در این دیدار به مصاف حریف قزاقستانی خود رفت که با نتیجه ۵ بر صفر به پیروزی رسید و به نشان خوش رنگ طلا رسید.

پیش از این در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد و به دیدار رده بندی رفت، در این دیدار به مصاف هادونگ تان از چین رفت

که با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز میدان شد و به مدال برنز رسید.

در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ تائه مین کیم از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز در این دیدار به مصاف یو چول رو از کره شمالی رفت که با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد و به نشان نقره رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha