کد خبر 248352
۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۱

احمدی‌سنگری در گفتگو با «حیات»:

جمهوری اسلامی نشان داد به همه تهدیدات پاسخ می‌دهد/ ایرانِ امروز، کشوری قدرتمند است + فیلم

جمهوری اسلامی نشان داد به همه تهدیدات پاسخ می‌دهد/ ایرانِ امروز، کشوری قدرتمند است + فیلم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی در روزهای اخیر نشان داد که حتما در بزنگاه‌های حساس به تهدیدات علیه خود پاسخ خواهد داد.

محمدرضا احمدی‌سنگری، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات، در رابطه با حملات تلافی‌جویانه اخیر نیروهای مسلح کشورمان به سرزمین‌های اشغالی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب قبلا فرموده بودند که «دوران بزن و در رو گذشته است» جمهوری اسلامی در روزهای اخیر نشان داد که حتما در بزنگاه‌های حساس به تهدیدات علیه خود پاسخ خواهد داد.

وی  با اشاره توانایی و قدرت نظامی گسترده و بالای جمهوری اسلامی ایران افزود: ایرانِ امروز، کشوری قدرتمند است و عجیب بوده که برخی تصور کنند می‌توانند به کنسول‌گری چنین کشور قدرتمندی حمله کرده و پاسخی دریافت نکنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان داد که کشور قدرتمندی است و ملت ایران از همان دوران تاکنون همواره ثابت کرده‌اند که پای کشورشان ایستاده‌اند. بعد از حملات تلافی‌جویانه اخیر نیز وقتی صدای غرش موشک‌ها و پهپادهای نیروهای مسلح کشورمان شنید شد مردم با حضور در خیابان‌ها و ابراز خرسندی از این عملیات نشان دادند که بازهم پای انقلاب‌شان ایستاده‌اند و از این عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند.

احمدی سنگری در پایان گفت: این عملیات علاوه بر ملت ایران برای دیگر ملت‌های مسلمان جهان نیز خرسندی مضاعفی را به ارمغان آورد و من با ضمن اعلام حمایت از این عملیات غرورآفرین این خرسندی مضاعف را به همه ملت‌های مسلمان جهان و به خصوص ملت انقلابی ایران تبریک عرض می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha