کد خبر 248219
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷

اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به مدرسه‌سازی از محل مولدسازی در مشهد

اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان به مدرسه‌سازی از محل مولدسازی در مشهد

فرماندار مشهد گفت: امسال تنها پنج هزار میلیارد تومان برای مدرسه‌سازی از محل مولدسازی تخصیص یافته است.

به گزارش گروه استانی حیات، محسن داوری، فرماندار مشهد صبح دوشنبه در جمع مجمع خیران خراسان رضوی اظهار کرد: خدا را شاکریم که مانند شما خیران را در کنار خود داریم و باید این را قدر بدانیم و بهترین مقام و ماندگارترین مقام همین است. شما خیرین علاوه بر اینکه خودتان نقش مهمی در انجام کار خیر دارید، دیگران را نیز به این سمت تشویق و ترغیب می‌کنید که این امر بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته نیز در زمینه ساخت مدارس خیرساز اقداماتی صورت می‌گرفت، اما امروز شاهد حضور پرشور و قاطع شما در این امر هستیم، بیان کرد: در حوزه مدرسه سازی با یک مشکل اساسی روبرو هستیم که اگر شما با جدیت و قاطعیت در این مسیر گام بردارید، قول می‌دهم این مشکل حل شود و تا پایان سال جاری دیگر نیازی به ساخت مدارس جدید در سطح شهر مشهد نباشیم البته این امر مستلزم همت و تلاش خیرین است.

فرماندار مشهد بیان کرد: امسال تنها پنج هزار میلیارد تومان برای مدرسه‌سازی از محل مولدسازی تخصیص یافته است؛ پنج هزار میلیارد تومان مبلغ قابل‌توجهی است. تفاوت این پول با اعتبارات قبلی که در مورد آنها صحبت می‌کردیم در این است که اکنون این پول در دسترس است و اگر تا این زمان هزینه نشود، ارزش آن به مرور زمان کاهش خواهد یافت. بنابراین از شما تقاضا داریم که در این امر مشارکت مستقیم داشته باشید.

وی با بیان اینکه مدارس خیرساز هم زودتر، بهتر و ارزان‌تر از مدارس دولتی ساخته می‌شوند، تصریح کرد: آموزش و پرورش نیز از این موضوع استقبال می‌کند و باری از دوش آموزش و پرورش برداشته می‌شود.

داوری همچنین گفت: در برخی از مکان‌ها مدرسه ساخته شده که موقعیت مناسبی ندارند. باید در جایی مدرسه ساخته شود که بعدها از آن بهره‌برداری شود لذا در این زمینه خیرین مدرسه‌ساز می‌توانند ما را یاری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha