کد خبر 247597
۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳

باشگاه استقلال تکلیف را روشن کند

باشگاه استقلال تکلیف را روشن کند

کنفرانس خبری دیدارهای استقلال با نظم زیادی برگزار نمی‌شود.

به گزارش گروه ورزشی حیات، باشگاه استقلال در نیم فصل اول درگیر اختلافات بین کادرفنی و مدیریت بود و حالا تبعات این حواشی گریبانگیر رسانه‌ها شده است.

در حال حاضر جواد نکونام، سرمربی آبی‌ها در کنفرانس خبری شرکت نمی‌کند و این مساله با انتقاد اهالی رسانه مواجه شده زیرا آن‌ها اعتقاد دارند طبق قوانین مرسوم باید سرمربی در کنفرانس حضور پیدا کند. نکته‌ای که کنفرانس‌های استقلال را از حالت معمول خارج کرده است.

از سوی دیگر استقلال مدیر رسانه ندارد و اهالی رسانه پل ارتباطی خود با این باشگاه را از دست داده‌اند. عدم حضور یک مدیر رسانه باعث شده تا کنفرانس خبری‌های مربوط به باشگاه استقلال چه با حضور سرمربی و چه دستیارانش، اندکی بی‌نظم برگزار شود. در واقع نه نظم و ترتیبی بر سوالات مطرح شده وجود دارد و نه اهالی رسانه می‌دانند با چه کسی طرف هستند.

در فاصله ۸ هفته مانده تا پایان مسابقات بهتر است باشگاه استقلال فکری به حال این مساله کند. مساله عدم حضور سرمربی در کنفرانس‌های خبری در دراز مدت، نیازمند توضیح است و عدم حضور مدیر رسانه ملزوم به برطرف شدن. دو مساله‌ای که به طرز عیجبی در دوران صدرنشینی استقلال دنباله‌دار شده است!

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha