کد خبر 247547
۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸

فراهم سازی زیرساخت های لازم برای خدمت بهینه به زائران اربعین

فراهم سازی زیرساخت های لازم برای خدمت بهینه به زائران اربعین

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا از مهیا سازی زیرساخت های لازم برای خدمتگزاری بهینه به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل حیات، جلسه قرارگاه اربعین حسینی (ع) به ریاست سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد و در این جلسه ضمن تشریح اقدامات انجام شده بر برنامه‌ریزی زیر ساخت‌های لازم و همچنین کاهش استفاده از نیروی انسانی با بهره‌مندی از فناوری و تکنولوژی برای تسهیل تردد زائران تاکید شد.

سردار شرفی در این جلسه اظهار داشت: برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی (ع) برکات بی شماری دارد که از آن جمله می‌توان به مواردی نظیر گسترش فضای معنوی، اقتدار و هم گرایی جامعه اسلامی در سطح جهان و همچنین پیشرفت‌های عمرانی و زیر ساختی در استان‌های میزبان در این مسیر اشاره کرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا تصریح کرد: در فرصت باقیمانده (کمتر از ۳- ۴ ماه) باید با اجرای برنامه‌ریزی های پیش بینی شده و مهیا سازی زیر ساخت‌های لازم بخصوص در میدان نسبت به آمادگی برای برگزاری بهینه و خدمتگزاری شایسته به مردم اقدام شود.

وی خاطر نشان کرد: در برنامه‌ریزی ها با توجه به شعار سال مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم" باید بیش از پیش به مشارکت مردمی در مأموریت‌ها بخصوص مأموریت عظیم اربعین حسینی (ع) توجه و مردم پایه بودن مدنظر قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha