کد خبر 247507
۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱

سکوت عجیب سوده نجفی در مورد فعالیت‌های مشکوک موسسه‌ طنین ایثارگران

سکوت عجیب سوده نجفی در مورد فعالیت‌های مشکوک موسسه‌ طنین ایثارگران

باتوجه به فعالیت‌های مشکوک موسسه طنین ایثارگران، سکوت عجیب سوده نجفی که نامش هنوز به عنوان مدیرعاملی این موسسه به چشم می‌خورد، جای تعجب دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، در چند ماه اخیر فعالیت یک موسسه مشکوک مدعی خدمات رسانی به ایثارگران دو چندان شده است. پس از فعالیت‌های مشکوک و بو دار موسسه طنین ایثارگران، سوده نجفی از این موسسه اعلام برائت کرد و مدعی استعفا از این موسسه شد.

ماجرای استعفا از وقتی مطرح شد که در چند نوبت که خبرنگار حیات به سراغ سوده نجفی، عضو شورای شهر تهران رفت و از او درباره مدیرعاملی‌اش در موسسه طنین ایثارگران پرسید که وی این سوال را بدون پاسخ گذاشت.

اندکی بعد در محافل غیر خبری سوده نجفی ابتدا مدعی شد که از مدیریت این مجموعه استعفا داده است؛ البته باز هم از گفتگو با حیات امتناع کرد و گفت که «قبلا در این خصوص با یک رسانه مصاحبه کرده‌ام و استعفای خود را در آنجا مطرح کردم» مصاحبه‌ای که هر چه گشتیم نشانی از آن نیافتیم.

با پیگیری‌های خبرنگار حیات، هیچ مدرکی از استعفای سوده نجفی از موسسه طنین ایثارگران پیدا نکردیم و حتی با تحقیق بیشتر متوجه شدیم که نام او در روزنامه‌ رسمی هنوز به عنوان مدیر این موسسه درج شده است.

پس از این موضوع، باز خبرنگار حیات، برای اطلاعات بیشتر به سراغ سوده نجفی رفت اما او این بار پاسخ‌گو نبود، با این حال سوال اصلی که مطرح خواهد شد این است که کدام رسانه متن یا خبر استعفای او را منتشر کرده است که این خبر در هیچ جا وجود ندارد و آیا با وجود استعفای او چرا باز نام مدیر این موسسه به اسم اوست؟

پایگاه خبری حیات به عنوان رسانه خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران بر خود لازم می‌بیند که مطالبات این عزیزان را دنبال و پیگیری کند و مانع سوءاستفاده از نام این عزیزان در کسب اعتبارهای دروغین شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha