کد خبر 241201
۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵

در حاشیه نمایشگاه مطبوعات رقم خورد؛

فرار مدیرعامل دروغین طنین ایثارگران از پاسخگویی

فرار مدیرعامل دروغین طنین ایثارگران از پاسخگویی

مدیرعامل خودخوانده موسسه طنین ایثارگران که در نمایشگاه رسانه حضور پیدا کرده بود، از پاسخگویی به حیات طفره رفت و سالن نمایشگاه را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، اسماعیل بیگ‌محمدی که بر خلاف آنچه در روزنامه رسمی اعلام شده، خود را مدیرعامل موسسه طنین ایثارگران می‌خواند، امروز در بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات حضور پیدا کرد.

بیگ‌محمدی، زمانی که خبرنگار حیات قصد سوال از وی در مورد فعالیت‌های مغایر با اساسنامه و مجوز این موسسه را داشت، از پاسخگویی طفره رفت و سالن نمایشگاه را ترک کرد.

مدیرعامل موسسه طنین ایثارگران مطابق آنچه در روزنامه رسمی ذکر شده، سوده نجفی است و این موسسه مطابق همین اظهاریه تنها مجاز به فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری همایش است اما بیگ‌محمدی خود را مدیرعامل موسسه می‌خواند و بعد از فعالیت‌های اقتصادی، اخیرا وارد کارزار انتخاباتی شده و با سوءاستفاده از نام ایثارگران لیست انتخاباتی برای مجلس ارائه کرده است.

مطابق قانون هر موسسه‌ای که قصد استفاده از نام ایثارگران را دارد باید از بنیاد شهید مجوز دریافت کند اما اینکه طنین ایثارگران مجوز دارد یا خیر، بیگ‌محمدی هنوز پاسخ واضح نداده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha