کد خبر 247416
۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد اعلام کرد؛

یک کشته و چهار مجروح در پی تصادف در محور مهاباد به بوکان

یک کشته و چهار مجروح در پی تصادف در محور مهاباد به بوکان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: تصادف ۲ خودروی سواری در مسیر مهاباد به بوکان یک نفر از سرنشینان را به کام مرگ کشاند و چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سردار فداکار مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد افزود: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر تصادف در محور مهاباد به بوکان نزدیک روستای برهان، بلافاصله نیروهای امداد و نجات ایستگاە ٢ این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه بین ۲ خودرو سواری پیکان و دنا رخ داد که متاسفانە یک کشتە و چهار مجروح بر جای گذاشت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مهاباد اظهار کرد: در این عملیات نیروهای سازمان آتش نشانی با استفادە از ست هدرولیکی امداد و نجات جنازە فرد فوت شدە را رهاسازی کرده، طی هماهنگی با فوریت های پزشکی و فوت‌بر آن را تحویل و محیط را ایمن سازی کردند.

علت حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

محور مهاباد به بوکان (جاده برهان) ۶۵ کیلومتر طول دارد و به علت وجود پیچ‌های خطرناک تردد اتوبوس و کامیون و سبقت در ۸۰ درصد این مسیر ممنوع است.

این مسیر به علت آنکه ارتباط دهنده استان‌های کردستان و آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود، همواره یکی از پرترددترین مسیرهای جنوبی استان آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود و حذف نقاط حادثه‌خیز و افزایش عرض آن در کاهش حوادث رانندگی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha