کد خبر 247271
۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

انفجار خانه چندطبقه در گرمسار ۱۴ مصدوم داشت

انفجار خانه چندطبقه در گرمسار ۱۴ مصدوم داشت

مدیر اجرایی حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: انفجار واحد مسکونی چهارطبقه در گرمسار ۱۴ مصدوم داشت و حال ۲ نفر وخیم است.

به گزارش گروه استان‌های حیات، کارن یحیایی مدیر اجرایی حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان افزود: مصدومیت یک نفر از مجموع ۱۴ مصدوم حادثه انفجار منزل مسکونی در گرمسار از نوع تنش عصبی بود که مرخص شد و اکنون ۱۳ نفر بستری هستند.

وی ادامه داد: وضعیت ۲ مصدوم این حادثه وخیم و یکی از این ۲ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی(ونتیلاتور) متصل است و از تنفس مصنوعی برای وی استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: هیچ کودکی در حادثه انفجار منزل مسکونی در گرمسار مصدوم نشد و هیچ یک از ساکنان خانه به دلیل شدت انفجار به بیرون پرتاب نشدند.

این مسوول اضافه کرد: چهار آقا و ۹ خانم شمار مصدومان انفجار در ساختمانی حوالی میدان مادر گرمسار را تشکیل می‌دهند.

مدیر اجرایی حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: مداوای مصدومان در بیمارستان معتمدی گرمسار در حال انجام است، اما یکی از مصدومان به دلیل وخامت حال به بیمارستانی بزرگتر اعزام خواهد شد.

صبح روز دوشنبه بیستم فروردین ۱۴۰۳ صدای مهیبی در یکی از مناطق شهر گرمسار در غرب استان سمنان شنیده و باعث لرزش خانه‌های منطقه شد، انفجار در یک واحد مسکونی چهارطبقه بود که فوتی نداشته است.

علت این حادثه در دست بررسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha