کد خبر 247013
۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل گهر؛ نبود ستاره ملی‌پوش دردسرساز می‌شود؟

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل گهر؛ نبود ستاره ملی‌پوش دردسرساز می‌شود؟

تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب ستاره ملی پوش خودش درون دروازه به مصاف گل گهر خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ در ادامه رقابت‌های هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر و در یکی از حساس‌ترین مصاف‌های این هفته تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس تهران عصر امروز، یکشنبه نوزدهم فروردین_ از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

با تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان اکنون سرخ‌ها با یک برد ارزشمند می‌توانند به یک امتیازی صدر جدول برسند و مقابل حریف سرسخت خود در سودای پیروزی هستند.

مهمترین اتفاق در ترکیب پرسپولیس برای بازی امروز غیبت بیرانوند خواهد بود که به دلیل مصدومیت نمی تواند تیمش را همراهی کند. همانند بازی با ذوب آهن که بیرانوند محروم بود، برای بازی امروز امیررضا رفیعی گلر جوان سرخ پوشان درون دروازه قرار خواهد گرفت. این مهم ترین تغییر در ترکیب پرسپولیس نسبت به بازی های قبل خواهد بود. به غیر از رفیعی، گئورگی گولسیانی بعد از چند بازی غیبت به دلیل مصدومیت به ترکیب اصلی باز خواهد گشت و فرشاد فرجی که در غیاب گولسیانی به مدافع فیکس پرسپولیس تبدیل شده بود،نیمکت نشین خواهد بود.

برای خط دفاعی اما دست اوسمار کاملا باز است، او هر چهار مدافع میانی خود یعنی گولسیانی، کنعانی‌زادگان، علی نعمتی و فرشاد فرجی را در اختیار دارد. اما مطمئنا انتخاب اول او برای این بازی کنعانی زادگان و گولسیانی خواهد بود.

در سمت چپ دفاعی نیز عبدالکریم حسن به میدان خواهد رفت. مدافع قطری آماده پرسپولیسی‌ها کار سختی برابر سمت راست قدرتمند و پرانرژی گل گهر پیش رو خواهد داشت و در سمت راست نیز دانیال اسماعیلی‌فر که برترین گلساز این فصل پرسپولیسی‌هاست که چشم امید اوسمار برای کمک به خط حمله تیم محسوب می‌شود.

در میانه میدان شاهد حضور زوج سروش رفیعی و مسعود ریگی خواهیم بود و مهدی ترابی و اورونوف هم وینگرهای راست و چپ پرسپولیس را تشکیل می دهند. این چهار نفر عملکرد خوبی در ترکیب پرسپولیس داشته و بازهم در کنار یکدیگر قرار است به میدان بروند و نفراتی مثل خدابنده‌لو و وحید امیری گزینه‌های تعویضی خواهند بود.

امید عالیشاه در کنار عیسی آل کثیر نیز دیگر بازیکنان احتمالی ترکیب پرسپولیس توسط اوسمار برای جدال مقابل گل گهر خواهند بود که وظیفه فاز تهاجمی تیم را عهده‌دار هستند. آل کثیر فصل گذشته نیز موفق به گلزنی برابر گل گهر سیرجان شده بود و او در نیم فصل اول با پیراهن سپاهان نتوانست گلزنی را اینبار مقابل اخباری تکرار کند و تیمش با یک شکست تلخ سیرجان را ترک کرد تا اکنون انگیزه زیادی برای جبران و گلزنی در این بازی داشته باشد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر گل‌گهر

امیررضا رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل گهر؛ نبود ستاره ملی‌پوش دردسرساز می‌شود؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha