کد خبر 246987
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸

هفته بیست و دوم لیگ برتر؛

هدیه دو امتیازی استقلال به پرسپولیس/ بازهم زور نکونام به نویدکیا نرسید

هدیه دو امتیازی استقلال به پرسپولیس/ بازهم زور نکونام به نویدکیا نرسید

تیم فوتبال استقلال در یکی از روزهای خوبش دو امتیاز حساس دیدار خانگی را از دست داد.

به گزارش گروه ورزشی حیات، دیدار دو تیم استقلال تهران و مس رفسنجان از هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز شنبه (۱۸ فروردین) در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت. 


داور: بیژن حیدری

کمک‌ها: علیرضا ایلدروم و حسین مرادی

کارت زرد: آرمین سهرابیان از استقلال، عرفان شهریاری از مس رفسنجان

کارت قرمز: خواجه‌گیری (سرپرست) از استقلال

گل: سجاد شهباززاده (3) و سعید واسعی (46) برای مس رفسنجان - گوستاوو بلانکو (16) برای استقلال


ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی (جعفر سلمانی - 83)، میلاد فخرالدینی، مهدی مهدی پور (زبیر نیک‌نفس - 40)، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف (امید حامدی‌فر - 83)، مهرداد محمدی (پیمان بابایی - 67) و گوستاوو بلانکو (آرمان رمضانی - 83)

ترکیب مس رفسنجان:

حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان‌زاده، حسن جعفری، علی عدنان‌، فرشید باقری، سعید واسعی (محمدرضا مهدی‌زاده - 79)، محمد مهدی محبی ( عرفان شهریاری - 79)، منتظر محمد (محمد اکبری - 87)، سجاد شهباززاده (میثم تمیوری - 90) و جلال علی محمدی


شرح گل ها:

استقلال صفر – مس رفسنجان یک (دقیقه 3: سجاد شهباززاده): روی اشتباه آبی ها در خط دفاعی، توپ به محمدمهدی محبی رسید و این بازیکن با یک پاس در عمق، سجاد شهباززاده را صاحب توپ کرد که شوت محکم او وارد دروازه شد تا شوک بدی به تیم نکونام وارد شود.

استقلال یک – مس رفسنجان یک (دقیقه 16: گوستاوو بلانکو): پاس سهرابیان در سمت چپ به ابوالفضل جلالی رسید و ارسال تماشایی این بازیکن پشت نقطه پنالتی به گوستاوو بلانکو رسید که ضربه سر فوق العاده زیبای این مهاجم آرژانتینی به گل تساوی آبی پوشان تبدیل شد.

استقلال یک – مس رفسنجان 2 (دقیقه 46: سعید واسعی): مس خیلی زود و در همان ثانیه دوازدهم نیمه دوم به گل رسید. روی اشتباه ایمان سلیمی، توپ به شهباززاده رسید و این بازیکن نیز با یک پاس در عرض، توپ را به سعید واسعی رساند و او نیز با یک شوت روی پا، گل دوم را به ثمر رساند.

استقلال 2 – مس رفسنجان 2 (دقیقه 50: گوستاوو بلانکو): ارسال آرمین سهرابیان به روی دروازه، روی تیرک فرود آمد و اشتباه بزرگ حامد لک و دفع بد توپ، آن را مقابل گوستاوو بلانکو انداخت و این مهاجم آرژانتینی نیز به راحتی دروازه را باز کرد تا حساب کار دو بر دو شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha