کد خبر 246886
۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛

ترکیب مد نظر نکونام در نبرد انتقامی + شماتیک

ترکیب مد نظر نکونام در نبرد انتقامی + شماتیک

استقلال امروز مقابل تیمی به میدان می‌رود که در تقابل جام حذفی نتیجه را به آن واگذار کرده بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 19 امروز و در ورزشگاه آزادی شاهد تقابل دو تیم استقلال و مس رفسنجان خواهیم بود. دو تیمی که چندی پیش در جام حذفی به مصاف هم رفته بودند و مس رفسنجان موفق شد آن بازی را با برتری پشت سر گذاشته و استقلال را از گردونه رقابت‌ها حذف کند و بازی امروز برای نکونام و شاگردانش حکم بازی انتقامی را دارد.

در ترکیب استقلال در بازی امروز بعید است تغییر خاصی را شاهد باشیم و مثل همیشه سیدحسین حسینی در بازی با مس رفسنجان در چهارچوب قرار خواهد گرفت و به دنبال ثبت کلین شیت در این دیدار مهم و حساس است. کمی جلوتر و در خط دفاعی محمدحسین مرادمند در کنار رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان بازی خواهند کرد و در کنار آنها استقلال با ابوالفضل جلالی و صالح حردانی در کناره‌ها بازی می‌کند.

در خط هافبک هم حضور مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند و روزبه چشمی در خط‌میانی زمین امیدواری هواداران استقلال را برای یک بازی چشم‌گیر از کمربند میانی این تیم نشان می‌دهد و افزایش خواهد داد. مثلث میانی استقلال که مدت‌های زیادی می‌شود در پست وسط زمین بازی می‌کنند با یکدیگر هماهنگ شده‌اند و شرایط با این سه بازیکن برای تیم تحت هدایت جواد نکونام خوب پیش می‌رود.

در خط حمله هم بعید است تغییری را شاهد باشیم و جلال‌الدین ماشاریپوف برای اینکه بتواند خودش را به مرز آمادگی رسانده و در ادامه فصل برای تیمش مثمر ثمر واقع شود، با بازگشت یوسو سسما تمرینات خود را ادامه داد تا برای دیدار حساس مقابل مس رفسنجان به آمادگی کاملی رسیده باشد و اکنون آماده است تا در خط حمله برای استقلال به میدان برود.

گوستاوو بلانکو نیز که در این فصل موفق شده دو گل حساس را برای تیمش وارد دروازه حریفان کرده و در دیدار در برابر تراکتور و هم استقلال خوزستان توانست گلزنی کند و باوجود اینکه آمار گل‌های زده او برای یک مهاجم پائین‌تر از حدانتظار است به‌خاطر سبک بازی که دارد، رضایت کادرفنی را به‌دست آورده و زوج دیگر مهاجم خارجی این تیم می‌شود.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا، حسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی، گوستاوو بلانکو و جلال الدین ماشاریپوف.

ترکیب مد نظر استقلال در نبرد انتقامی + شماتیک

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha