کد خبر 246787
۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹

مخبر: جنایت های اخیر صهیونیست ها مثل دست و پا زدن در باتلاق است

مخبر: جنایت های اخیر صهیونیست ها مثل دست و پا زدن در باتلاق است

معاون اول رئیس جمهور با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن همبستگی با ملت مظلوم فلسطین جنایت های اخیر رژیم صهیونستی را به مثابه دست و پا زدن در باتلاق دانست و از همه دولت ها و ملت های مسلمان خواست تا با اتحاد و انسجام و تحریم همه جانبه صهیونیست ها این غده سرطانی را هرچه زودتر از این سرزمین مقدس پاک کنند.

به گزارش گروه سیاسی حیات، محمد مخبر پیش از ظهر امروز (جمعه) همراه با ملت همیشه در صحنه ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافت و به جمعیت کثیر مردم ولایت مدار و روزه دار تهرانی پیوست.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در حاشیه حضور در راهپیمایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طوفان الاقصی هیمنه شکست ناپذیری صهیونیست ها را درهم شکست و اتحاد همه آزادی خواهان جهان ریشه صهیونیست ها را برای همیشه خواهد سوزاند چرا که وعده الهی برای پیروزی مظلومان جهان تخلف ناپذیر است.

وی افزود: مردم ایران مردمی موقعیت شناس هستند و با این حضور چشمگیر در راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۳، چهره دشمن اصلی دنیای اسلام یعنی اسرائیل را به جهان نشان می دهند و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام می کنند.

مخبر با بیان اینکه شهادت سرداران سرافراز وطن در دمشق، مسیر سرافرازی را روشن تر از قبل پیش رویمان ترسیم کرد، گفت: صهیونیست ها بدانند که این جنایت های آنها بعداز طوفان الاقصی مثل دست و پازدن در باتلاق است که ثمره ای جز فرو رفتن بیشتر برای آنها ندارد. دشمن یقین داشته باشد سیلی خواهد خورد و این بنا به فرمایش رهبری انقلاب قطعی است.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: کشورهای اسلامی و مردم مسلمان جهان باید دشمن اصلی یعنی صهیونیست های کودک کش را فراموش نکنند و به فکر اتحاد بین کشورهای اسلامی و مقابله با رژیم صهیونیستی باشند، تا روزی که این غده سرطانی از منطقه ما پاک شود.

مخبر خاطر نشان کرد: همه دولتمردان مسلمان باید بدانند سازش و همراهی با رژیم جعلی اسرائیل این سگ هار را جری تر خواهد کرد و یقینا بهترین راه، همدلی و اتحاد و صد البته تحریم همه جانبه صهیونیست ها برای نابودی این رژیم است.

معاون اول رئیس جمهوری تاکید کرد: امام راحل سالها قبل با نام نهادن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به دنبال توجه جهان به مظلومیت فلسطین و سفاکی صهیونیست ها بود که امروزه و پس از جنایات و کودکی کشی های آنها این امر به همه جهانیان بیش از پیش اثبات شده است تا آنجا که آنها هیچ وقت به این اندازه حتی در بین ملت های جهان غرب زبون و خوار نبوده اند و این موضوع به درستی در راهپیمایی های پرشور امروز در کشورهای غربی هویداست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha