کد خبر 246630
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷

الثارالقادم با حضور هنرمندان عرب و ایرانی در دمشق اجرا می‌شود

الثارالقادم با حضور هنرمندان عرب و ایرانی در دمشق اجرا می‌شود

در آستانه روز قدس و در پی عملیات تروریستی در دمشق، هنرمندانی از کشورهای مختلف، رویداد تجسمی «الثارقادم» را در دمشق پایتخت سوریه برگزار می کنند.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ در آستانه روز قدس و در پی عملیات تروریستی در دمشق، هنرمندانی از کشورهای مختلف رویداد تجسمی «الثارقادم» را در دمشق پایتخت سوریه برگزار می کنند. در این رویداد ۶ هنرمند از ۵ کشور الجزایر، سوریه، عراق و ایران در دو روز ۷ اثر مستقل تجسمی را بر روی بوم خلق خواهند کرد.

در این رویداد تجسمی مسعود نجابتی از ایران، عبدالعزیز الدهر از عراق، أدیر جودار و بلعید جعودان از الجزایر، علی جروان از فلسطین و محی الدین الحمصی از سوریه که همگی از چهره های برجسته تجسمی درکشورهای شان هستند حضور دارند.

این رویداد در محوطه اردوگاه آوارگان فلسطینی در یرموک دمشق و با حضور مردم انجام خواهد شد و نهایتا این ۷ اثر هنری صبح روز جمعه همزمان با روز قدس در جنب سفارت ایران در دمشق و در محل جنایت رژیم صهیونیستی و قتلگاه مجاهدان شهید رونمایی خواهد شد.

شایان ذکر است این رویداد توسط مرکز تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی با مشارکت موسسه هنری صبا سوریه و اتحادیه هنرهای تجسمی سوریه برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha