کد خبر 246615
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از سوی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از سوی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیانیه‌ای، اعلام کرد که پس از عملیات موفق و غرورآمیز طوفان الاقصی رژیم منحوس و نامشروع صهیونیستی به خوبی دریافته که در باتلاقی عمیق و راهبردی اسیر شده است. هر اقدامی را که در پیش گیرند، به سردرگمی و افول بیشتر منجر خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، متن بیانیه  دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:

«وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی ٱلَّذِینَ ٱستُضعِفُواْ فِی ٱلأَرۡضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةٗ وَنَجعَلَهُمُ ٱلوَٰرِثِینَ»

پس از عملیات موفق و غرورآمیز طوفان الاقصی رژیم منحوس و نامشروع صهیونیستی به خوبی دریافته که در باتلاقی عمیق و راهبردی اسیر شده است. هر اقدامی را که در پیش گیرند، به سردرگمی و افول بیشتر منجر خواهد شد. هر روز که می‌گذرد به پایان خویش نزدیک تر می شود. اما با این حال گویا برای پایان خویش خواهان شتاب بیشتری است. 

جنایت اخیر رژیم خبیث صهیونیستی نیز همین گونه معنا می شود. آنان برای آنکه زمین بازی را تغییر دهند و خود را از زیر بار فشارها بیرون کشند، دست به اقدامات مختلفی زده و خواهند زد. اما نمی دانند که اکسیر شهادت آنان را رسوا و مضمحل خواهد ساخت.

مورد هدف قرار دادن کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه، بی شک اقدامی غیر قانونی، بزدلانه و ناقض حقوق بین الملل است و حق پاسخگویی را برای کشور ما محفوظ می دارد. چنین اقدامی به معنای حمله نظامی به خاک کشور تلقی شده و عواقب پشیمان کننده ای را به دنبال خواهد داشت. 

در مقابل چنین دشمن سفاکی، می بایست پاسخی قاطع، خشن، صریح و فوری صادر شود و چنان هزینه ای ایجاد کرد که دیگر هوس زورآزمایی با نظام مقدس جمهوری اسلامی به سرش نزند. 

شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به دست دشمن رذل صهیونیستی را خدمت امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و مردم عزیز ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و برای خانواده ی آن عزیزان از خداوند منان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha