کد خبر 246564
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲

راهپیمایی روز قدس در ۶۲ نقطه مازندران برگزار می شود

راهپیمایی روز قدس در ۶۲ نقطه مازندران برگزار می شود

رئیس ستاد انتفاضه و قدس استان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۶۲ نقطه استان خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی رئیس ستاد انتفاضه و قدس استان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران افزود: همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی روز قدس در شهرها و روستاهای مازندران برگزار می شود.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس در ساری ، مرکز استان از ساعت ۱۰ از میدان شهید قاسمی تا میدان شهدای ساری با سخنرانی سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران برگزار می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه برنامه های روز قدس امسال با شعار "طوفان الاحرار "‌برگزار خواهد شد ،‌ گفت که پویش و هشتگ با همین عنوان برای حمایت از مظلومان غزه و فلسطین راه اندازی شده است .

وی به جانبداری رسانه‌های غربی و مجامع بین المللی به ویژه آمریکا از اسرائیل اشاره کرد و گفت: تلاش‌های موثر جمهوری اسلامی از غزه در حوزه اطلاع رسانی و دستگیری از مردم بی دفاع و نیازمند غزه را آمریکا و اسرائیل برنمی‌تابند و درصدد کارشکنی در روند خدمت رسانی ایران عزیز به فلسطینیان هستند.
حجت الاسلام اصغری ولوجایی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها هرگز نمی‌توانند به جایگاه پیش از طوفان الاقصی برگردند، اذعان کرد: بخش عمده‌ای از مردم دنیا در این ۶ ماه توانستند مسیر حق را انتخاب کنند و با مردم غزه همراهی و حمایت کردند که جای شکر و قدردانی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha