کد خبر 246532
۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

آماده شدن ۳۶۸ مدرسه در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

آماده شدن ۳۶۸ مدرسه در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر قرارگاه عدالت تربیتی کشور در چابهار گفت: طرح شهید عجمیان با بازسازی ۳۶۸ آموزشگاه در جنوب سیستان و بلوچستان پایان یافت.

به گزارش گروه استان‌های حیات، پرنیان شامگاه مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر قرارگاه عدالت تربیتی کشور در چابهار سه‌شنبه در بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان افزود: طرح شهید عجمیان که از ابتدای تعطیلات نوروز در مناطق سیل زده آغاز شده بود با بازسازی ۳۶۸ آموزشگاه در ۷ شهرستان جنوبی استان که در سیل اسفندماه دچار خسارت شده بودند، پایان یافت.

دبیر قرارگاه عدالت تربیتی کشور گفت: با پایان طرح شهید عجمیان در مناطق سیل‌زده ۳۶۸ آموزشگاه در ۷ شهرستان جنوبی سیستان و بلوچستان که در سیل اسفند ماه دچار خسارت شده بودند با مشارکت گروه‌های جهادی بازسازی شده و پس از پایان تعطیلات نوروزی، همزمان با بازگشایی مدارش، آماده پذیرایی از دانش آموزان شدند.

دبیر قرارگاه عدالت تربیتی کشور در ادامه افزود: با دستور و حمایت وزیر آموزش و پرورش، از ابتدای تعطیلات نوروزی کار بازسازی، مرمت، رنگ آمیزی، شاداب سازی مدارس در هفت شهرستان جنوبی استان با بیش از شش هزار نفر جهادگر در ماه مبارک رمضان آغاز شده و پس از گذشت ده روز تلاش شبانه روزی جهادگران، کار آماده سازی مدارس به اتمام رسیده است‌.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha