کد خبر 246492
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷

با اعلام وزارت بهداشت غزه؛

شمار شهدای فلسطینی به مرز ۳۳ هزار نفر نزدیک شد

شمار شهدای فلسطینی به مرز ۳۳ هزار نفر نزدیک شد

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد تعداد شهدای فلسطینی به ۳۲ هزار و ۹۱۶ نفر افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ وزارت بهداشت غزه اعلام کرد ارتش اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ کشتار گروهی جدید در نوار غزه مرتکب شده و تعداد شهدای فلسطینی به ۳۲ هزار و ۹۱۶ نفر افزایش یافته است.

 این وزارتخانه اعلام کرد ارتش اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ کشتار جمعی جدید در نوار غزه انجام داده که منجر به شهادت ده‌ها فلسطینی شده است.
 
 براساس این بیانیه، ۷۱ نفر از شهدا و ۱۰۲ نفر از مجروحان به بیمارستان‌های غزه منتقل شده‌اند.  شمار شهدای فلسطینی در مجموع به ۳۲ هزار و ۹۱۶ نفر رسیده و تعداد مجروحان نیز به ۷۵ هزار و ۴۹۴ نفر افزایش یافته است.

 همچنان تعداد زیادی از شهدا زیر آوارها هستند و نظامیان اسرائیلی اجازه انتقال آنها را به نیروهای امدادی نمی‌دهند.

ارتش اسرائیل امروز همچنین نیروهای یک سازمان بین‌المللی که مسئولیت توزیع غذا در نوار غزه را به عهده داشت، مورد حمله داد که به دنبال آن ۷ نفر با تابعیت غیر فلسطینی کشته شدند. کشور استرالیا به دنبال این اقدام ارتش اسرائیل، سفیر این رژیم در کانبرا را احضار کرد.
 
ارتش رژیم اسرائیل با حملات گسترده به نوار غزه بسیاری از تاسیسات این منطقه از جمله تاسیسات درمانی، آموزشی و عبادتگاه‌ها را ویران کرده است. مردم غزه تحت محاصره نیروهای اسرائیلی هستند و نیاز مبرمی به دارو و مواد غذایی دارند.

نظامیان اسرائیلی به کامیون‌های حاوی کمک‌های بشردوستانه به‌سختی اجازه ورود به غزه را می‌دهند و این کامیون‌ها بعد از بازرسی‌های سختگیرانه به صورت محدود وارد غزه می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha